וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ג'יי וואט ואנדרו לאק כיכבו במשחק הפרובול

26.1.2015 / 8:55

האצטדיון בפיניקס התמלא שבוע לפני הסופרבול והכוכבים סיפקו את הסחורה. הקבוצה שבחר מייקל אירווין גברה 28:32 על זו שבחר כריס קרטר. ג'ימי גרהאם תפס את הטאצ'דאון המנצח לקראת הסיום

רוברט קווין סנט לואיס ראמס ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס במשחק הפרובול. AP
היה להם כיף. רוברט קווין מסנט לואיס וג'יי ג'יי וואט, שנדחף לסלפי שלו/AP

שבוע בדיוק לפני הסופרבול, אירח האצטדיון בפיניקס הלילה (בין ראשון לשני) את משחק הפרובול המסורתי. הקבוצה שבחר מייקל אירווין ושאומנה על ידי מאמן דאלאס ג'ייסון גארט גברה על הקבוצה שבחר כריס קרטר ואותה אימן ג'ון הארבו 28:32 לעיני אצטדיון גדוש ומלא בלמעלה מ-63 אלף אוהדים נלהבים.

ג'יי ג'יי וואט כיכב עם חטיפה ופאמבל, אבל בסופו של דבר היה בקבוצה המפסידה. ג'ימי גרהאם מניו אורלינס תפס את הטאצ'דאון המנצח ממסירה של קוורטרבק אטלנטה מאט ריאן, 3:10 לסיום המשחק. זה היה הטאצ'דאון השני של גרהאם במשחק, כאשר צמד תפיסות באנדזון היו גם לחברו לקבוצת אירווין, עמנואל סנדרס מדנבר וגם לשחקן היריבה, גרג אולסן.

בקבוצה המנצחת, מתיו סטאפורד סיים עם 316 יארד, צמד ואיבוד. מאט ריאן מסר 104 יארד וצמד וטוני רומו הוסיף 43 יארד. גולדן טייט תפס 98 יארד, אודל בקהאם ג'וניור 89, דארן ספרולס 79 וסנדרס 70. מארק אינגרם רץ ל-72 יארד. בקבוצה השנייה, דרו בריס מסר 163 יארד, צמד ואיבוד. אנדרו לאק היה כמעט מושלם עם 9 מ-10 ל-119 יארד וצמד, אנדי דלטון הוסיף 69 יארד. אנטוניו בראון הוביל את התופסים עם 98 יארד.

  • עוד באותו נושא:
  • פרובול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully