וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל בליצ'יק: "אני לא מדען, לא הורדנו אוויר מהכדורים"

25.1.2015 / 1:24

מאמן ניו אינגלנד פטריוטס היה נחרץ במסיבת עיתונאים: "אני מתבייש לומר כמה הקדשתי לעניין בשבוע האחרון. אפשר להרגיש דביקות או חלקלקות בכדור, אי אפשר להרגיש לחץ. אני והארגון צייתנו לכל חוקי הליגה"

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס/AP

למאמן ניו אינגלנד פטריוטס ביל בליצ'יק נמאס מ"דפלייט-גייט", הפרשייה בה נאשמת הקבוצה, לפיה הורידה אוויר מהכדורים במתכוון לפני משחק גמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס קולטס בשבוע שעבר.

לאחר שכבר סיפק הסברים ביום חמישי, התייצב בליצ'יק למסיבת עיתונאים ובה היה נחרץ במיוחד. "לא טיפלנו בכדורים ולא עשינו שום דבר שנוגד את רוח המשחק", הצהיר, "אני אישית והארגון בכלל צייתנו לכל חוקי הליגה. עשינו הכול כשורה, כל מה שאנחנו יכולים לעשות".

בליצ'יק הוסיף כי למד בשבוע האחרון על מדע ניפוח הכדור יותר מאשר בכל חייו כאיש מקצוע ב-NFL: "אני מתבייש להגיד כמה הקדשתי לנושא בשבוע האחרון ביחס לאתגר הגדול שעוד מצפה לנו. אני לא מדען, אני לא מומחה בניפוח כדורים".

על הסיטואציה הספציפית אמר בליצ'יק: "השופטים ביקשו לנפח את הכדורים בלחץ הנכון. הכול נעשה תחת פיקוח. הכדורים מוכנים בחדר ההלבשה שלנו ומועברים לשופטים, שם הם מפוקחים. כשהם עולים למגרש ומשחקים בהם, אולי התנאים שונים, לא יודע".

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
כדור, כדור, האם היית מנופח מספיק?/AP, Elise Amendola

בליצ'יק הדגיש כי התחושה מהחזקת הכדור היא שמשנה לו, לא הלחץ. "אני חושב שהחלק הכי חשוב אצל קוורטרבק הוא החזקת הכדור והתחושה שלו כשהוא עושה זאת. כשאני מחזיק פוטבול, אני מרגיש את ההבדל בין חלקלקות לדביקות. אני רואה מה צורת הכדור מבחוץ והאם היא משובשת.

"הלחץ של הכדור הוא סיפור שונה לחלוטין. הרבה יותר קשה להרגיש או לזהות את זה. הפוקוס שלנו הוא בצורה ותחושה".

בליצ'יק גם עומת עם "ספייגייט", המקרה שבו נתפסו הפטריוטס מצלמים את סימני מאמני היריבות. "זה מקרה שונה", ענה לכתב, "עשינו את זה מול 80 אלף איש, הרבה קבוצות עשו את זה אז. תשכח מזה. אם עשינו משהו רע, נענשנו עליו".

הפטריוטס ישחקו מול סיאטל סיהוקס בסופרבול ביום ראשון הבא. רוב הסיכויים שעד אז עוד יידון "דפלייט גייט" פעמים רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
השבוע ניו אינגלנד תצטרך להתרכז בקוורטרבק שיעמוד מולה בשבוע הבא, ראסל וילסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully