וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "הכל עוד אפשרי, אנחנו עדיין לא מרימים ידיים"

24.1.2015 / 21:14

מאמן הפועל עכו שומר על אופטימיות למרות ההפסד השישי בשמונת המחזורים האחרונים, 2:0 ביתי מול הפועל רעננה. חיים סילבס: "קשה לחדור את ההגנה שלנו, אני גאה להיות כאן"

one

הפועל רעננה המשיכה במומנטום המצוין בו היא נמצאת כשניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. לקבוצה של חיים סילבס זה היה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והיא כבר במקום החמישי, לפחות זמנית עם 24 נקודות. מנגד, הקבוצה של שלומי דורה עדיין ללא ניצחון בית העונה ועם שני ניצחונות בסך הכל ועמוק במקום האחרון עם 13 נקודות בלבד.

מאמן רעננה חיים סילבס התייחס בסיום למיקום הטוב של הקבוצה שלו: "אנחנו לא מסתכלים על זה. מי כמונו מכיר את הנזילות של העונה הזאת. היה היום מבחן אופי אדיר, לעיתים מול קבוצות גדולות הרבה יותר קל להתכונן מנטלית ולבוא לעכו, שעל הנייר אנחנו שווים, זה לא קל מנטלית. הייתי מתוח מאד לפני המשחק כדי לראות לאן העונה הזאת הולכת. עכשיו אני יכול להגיד בפה במלא שיש לי פה חבורה של גברים שנלחמים יחד, קשה מאוד לחדור אותנו ואני גאה להיות שייך לכאן".

המאמן התייחס גם לאנתוני ווקאמה, שכבש את השער הראשון: "לטוני יש תפקיד חשוב בקבוצה, גם כשהוא לא תמיד בא לידי ביטוי במספרים. הוא המנהיג של הקבוצה בחלק הקדמי ומרכז אליו המון תשומת לב. גם כשהוא פחות טוב, הוא תמיד פקטור משמעותי והיה ברור שהוא יחזור לעצמו ויביא את היכולות שלו למגרש".

מאמן המפסידה שלומי דורה התייחס למאבקי ההישרדות: "הכל עוד אפשרי אז אנחנו לא מרימים ידיים, יש קבוצות שיצאו ממצבים יותר קשים. חסר לנו ניצחון שירים את השחקנים כי באימונים באמצע שבוע הם נלחמים, רוצים ומשקיעים ואנחנו מגיעים לשבת, נהיה לחץ, ואנחנו לא מתפקידים טוב תחת לחץ. אני מאמין שאם נשיג את המימון הדרוש לשדרג את הסגל ב-3-4 שחקנים שיכניסו אנרגיה חדשה, אני מאמין שזה אפשרי".

דורה נשאל מדוע הקבוצה שלו לא הראתה רוח לחימה: "זו קלישאה כי היום ספגנו שישה כרטיסים צהובים ולא יצאנו עם נקודות. מחצית ראשונה הייתה שקולה, הגענו לשני מצבים והיינו חייבים להבקיע לפחות אחד. במחצית השניה נכנסנו ללחץ, קיבלנו גול מבעיטה חופשית ואחר כך כל מה שאתה עושה לא עוזר. אנחנו צריכים את הדבר הקטן שיעשה את ההבדל וכרגע אין לנו אותו. אני ממש לא מצטער על זה שהגעתי לכאן. ידעתי לאן אני נכנס, לקבוצה שצריך להרים אותה ולא לקבוצת צמרת, וכרגע מה שאנחנו עושים לא כל כך מצליח. אני אעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

מאמן הפועל עכו, שלומי דורה. ברני ארדוב
עדיין מאמין. דורה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully