וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני סכנין: אחת מרוצה מהקיים, השנייה מחכה לחיזוק

24.1.2015 / 20:58

שרצקי לא מעוניין ברכש ובכר עשוי להמשיך עם ההרכב מהמחזור הקודם (א', 20:55, ער' 1). סכנין רוצה לסגור עם כליבאת, אחרי שצירפה את אבו לאבן, וסימנה את עטאא ג'אבר. גנאים הפצוע ייעדר

מחזור 19מחצית25/01/2015
עירוני קרית שמונה
    0:1
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות קרית שמונה לא הפסידה לבני סכנין.

      * הפעם האחרונה שקרית שמונה לא כבשה במשחק מול בני סכנין הייתה באפריל 2012, אז הובסה קרית שמונה 5:0.

      * הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה במשחק חוץ מול קרית שמונה היה 0:2 בסוף עונת 2008/09.

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      בעירוני קרית שמונה נהנו השבוע משקט יחסי, כאשר אחרי הניצחון על הפועל חיפה השגרה חזרה לצפון. בקבוצה נהנו משקט תקשורתי וערכו את האימונים באווירה טובה מאוד. המאמן ברק בכר לא ערך היום (שבת) אסיפה לשחקנים לקראת המשחק מול בני סכנין וכנראה יעשה זאת מחר, כשגם ההרכב לא תורגל וייתכן כי בכר יעלה עם ה-11 שפתחו מול הפועל חיפה. עם זאת, עדיין קיימת התלבטות וייתכן כי וובה בראון יחזור להרכב על חשבון אחמד עאבד. גם אופיר מזרחי בתמונת ההרכב.

      "המשחק מול בני סכנין חשוב לנו מאוד, בייחוד לאור הניצחון של מכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים להמשיך להחזיק במקום הראשון כדי לייצר סוג של לחץ על מכבי ועל הפועל באר שבע, ונצטרך לנצח את סכנין כדי לעשות את זה. נכון שסכנין לא ניצחה לאחרונה אבל יש להם חלק התקפי מסוכן מאוד".

      בגזרת החיזוק, הבעלים איזי שרצקי ממשיך להתעקש שלא לחזק את הקבוצה, וזאת למרות שלאחרונה הוצעו לבעלים שחקנים רבים. בשלב זה שרצקי ממשיך להחזיק בדעה לפיה הסגל מספיק חזק ואין צורך בשינויים.

      איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
      לא מעוניין בחיזוק. איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      חאמד גנאים פצוע ולא צפוי להיות בסגל של סכנין למשחק מחר. במקומו צפוי לפתוח בהרכב אחמד קאסום, כשפיראס מוגרבי יוסט למרכז הקישור ההתקפי. מוחמד זבידאת ימשיך כמגן שמאלי במקומו של איגור יובאנוביץ' שממשיך גם הוא להיעדר בשל מתיחה חזקה בשריר האחורי. בסכנין יודעים שלמרות היריבה הקשה הם חייבים לצאת עם נקודות כדי לא להתדרדר עוד יותר לכיוון הקו האדום, כשלאורך השבוע ניסו במועדון להכניס אמונה בשחקנים.

      בגזרת הרכש, בקבוצה עדיין לא העבירו את יוסף אבו לאבן בבקרת התקציבים והוא צפוי לעבור בשבוע הקרוב ולהיות בסגל של הקבוצה. דייגו קאצ'ובה לא יכול עדיין להתאמן עם הקבוצה ועורך אימוני כושר אישיים, כשבשל הסירוב של הפועל ירושלים לשחררן בסכנין יפנו לבית הדין של ההתאחדות, וזאת לטענתם לאור סעיף בחוזהו המאפשר לו להשתחרר תמורת כ-35 אלף שקלים לקבוצה מליגת העל.

      גם מוחמד כליבאת ייפגש מחר עם ראשי המועדון ובסכנין מקווים שיסגור בקבוצה לאחר שביקש שחרור ממכבי חיפה. כליבאת כבר הבהיר שהעדיפות הראשונה שלו בארץ כעת היא בני סכנין ומחר בפגישה יתבהרו הדברים. בנוסף, בקבוצה מקווים שאברהם פאס יישאר בסכנין למרות הרצון של מכבי חיפה לצרפו. פאס עצמו רוצה מאוד לעבור לחיפה ואחרי המשחק מול קרית שמונה צפוי לשוחח עם הנהלת המועדון ולבקש שחרור, כשההנהלה בשלב זה לא מוכנה למתווה שמציעה מכבי חיפה. ייתכן כי במקום שון וייסמן ועאיד חבשי יבקשו בקבוצה שחקנים אחרים. שמו של עטאא ג'אבר עלה כאחד שבהנהלת סכנין רוצים לראות, אך בחיפה לא צפויים לשחררו.

      חאמד גנאים שחקן בני סכנין מול יבנה. ניב אהרונסון
      יחסר לאלי כהן. חאמד גנאים/ניב אהרונסון

      יעמדו למבחן

      עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

      השחקן שהיה בדרך החוצה וכיכב בשבוע שעבר, צפוי להמשיך בהרכב אם לא יהיו שינויים מפתיעים. אם גם היכולת תישמר, לקרית שמונה צפוי להיות קל יותר מול הגנת סכנין.

      בני סכנין: אברהם פאס

      הבלם הספרדי מוזכר כמי שעשוי לעבור למכבי חיפה, ומול התקפת מוליכת הליגה (עד הערב) פאס יצטרך להראות שהוא יכול להתמודד מול חלק קדמי מסוכן. הספרדי יצטרך להיות זה שמכוון את ההגנה ומוציא לפחות נקודה מהמגרש הקשה בצפון.

      שחקני עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
      ימשיך באותה יכולת? אדריאן רוצ'ט, במרכז/אדריאן הרבשטיין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 2700

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully