וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: עסקת שכטר תיסגר בתחילת השבוע

23.1.2015 / 10:33

במועדון טוענים: עדיין אין סיכום לגבי העברת החלוץ מנאנט, אך הפערים לא ימנעו את ביצוע העסקה. בלבול ממשיך לחפש בלם. רפי אוסמו יצטרף למועדון בעונה הבאה?

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה מעריכים כי עסקת איתי שכטר תיסגר בתחילת השבוע. על פי דיווחים בצרפת, נאנט מתעקשת להשאירו בשלב זה, אולם במועדון סבורים כי העניין ייפתר עד תחילת השבוע, ושכטר יגיע לישראל לבדיקות רפואיות. "קיימים פערים מסוימים עם נאנט (כ-200 אלף שקל, א"י)", אמר מקורב לעסקה אתמול. "לגבי דמי ההעברה, אבל לא כאלה שימנעו את ביצוע העסקה. עוד בסוף השבוע אמרנו ששום דבר עדיין לא סגור". שכטר נכלל בסגל שפרסמה נאנט לקראת משחקה מול מונפלייה מחר, והיום אמור לשוחח עם ראשי המועדון בנוגע לשחרורו, ולהבהיר כי אינו מעוניין להישאר בצרפת.

מרקו בלבול ממשיך לחפש שחקנים, וכרגע מתמקד בבלם זר. לאחר שמריו מלוצ'ה ירד מהפרק, המאמן ינסה לצרף בלם זר אחר לאחר שגם בדיקה שערך בנוגע לאברהם פאס המנוסה מבני סכנין לא עלתה יפה. לאחרונה ניסתה חיפה לצרף את איגור פיליפנקו, שחקנה הבלארוסי של באטה בוריסוב, אך הוא חתם לבסוף במלאגה.

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
נכלל בסגל למשחק מול מונפלייה. איתי שכטר/GettyImages

בלבול תרגל במהלך השבוע את ההרכב שיפתח מול הפועל באר שבע, והיום יקבל החלטה סופית גם בנוגע לאלירן עטר ומדו, כשההערכה היא שהשניים ייכללו בסגל. אלעד גבאי תורגל בעמדת המגן הימני. ההתלבטות העיקרית של המאמן היא האם לפתוח עם דקל קינן או אוראל דגני במרכז ההגנה. אדין צוצאליץ' יפתח בכל מקרה. יוסי בניון צפוי לשחק ואף תורגל בהרכב. אייל משומר ומיצ'ל לא יהיו בסגל בשל פציעות.

במועדון מעריכים כי אדורם קייסי יודיע בקרוב על עזיבה בתום העונה. בחיפה עדיין לא מחפשים מועמדים אחרים להחליפו, אולם לאחרונה עלה שמו של שחקן העבר רפי אוסמו כמי שעשוי להצטרף למועדון בתפקיד ניהולי בעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully