וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - באר שבע: מדו וגבאי יפתחו, גם עטר תורגל

23.1.2015 / 13:00

הקשר מסיירה לאון עדיין לא בכושר משחק מלא, התלבטות לגבי הרכש מריימס. אבוחצירא לא בסגל, ועשוי להשתחרר השבוע. כליבאת קיבל אישור לעזוב. הובאן ופאיוביץ' כשירים (ש', 20:00, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* למכבי חיפה יש מאזן מדהים במשחקי הבית מול באר שבע. ב-17 המשחקים האחרונים: 13 ניצחונות לירוקים, שלוש תוצאות תיקו. הניצחון היחיד של באר שבע היה 0:1 במרץ 1997. מאזן השערים עומד על 16:42 לירוקים.

*ב-34 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בכל המסגרות, נכבשו 2.85 שערים למשחק. כשמכבי חיפה מארחת הנתון הזה מטפס ל-3.41 שערים למשחק.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה באימון. אדריאן הרבשטיין
כבר פותח. אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

ההגעה של אלירן עטר ומדו, לצד גל הפציעות, יצרה התלבטות לא קטנה למרקו בלבול, שעדיין מחפש את הניצחון הראשון שלו בקבוצה, לגבי ההרכב והסגל שלו. פציעות אייל משומר ומיצ'ל עזרו מעט למאמן, אבל בקרוב הוא יצטרך לדלל את הסגל שלו בחלק ההתקפי. לאחר האימון היום התברר שעטר ומדו יתלבשו למשחק, כשהקשר מסיירה לאון אף תורגל בהרכב למרות שאינו בכושר משחק מלא. אלון תורג'מן שממתין להודעה סופית לגבי מעמדו בקבוצה, שמר על מקומו בסגל, אבל שמעון אבוחצירא ומוחמד כליבאת בחוץ. כזכור, ביום שלישי פרסמנו שהפועל באר שבע גיששה אצל תורג'מן, שמבוקש בעוד מספר קבוצות בליגת העל. כליבאת כבר ביקש לעזוב את המועדון, קיבל אישור מבלבול וייפגש עם ראשי בני סכנין השבוע. אביחי ידין נותר מחוץ לסגל.

המאמן, שהקרין היום קטעים ממשחקה האחרון של באר שבע, תרגל במהלך השבוע את ההרכב שיפתח, ולפי האימון היום יש לו גם החלטה בעניין. אוראל דגני תורגל לצד אדין צוצאליץ' ואלעד גבאי בעמדת המגן הימני, מה שמוביל לכך שדקל קינן יישב על הספסל. טאלב טואטחה ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי. חן עזרא ויוסי בניון יפתחו יחד, כשויאם עמאשה שוב יקבל הזדמנות בחוד. עטר תורגל לפרקים בהרכב, כשאת ה-11 אמורים להשלים מדו וגוסטבו בוקולי, אם כי לגבי האחרון ישנה התלבטות מסוימת. "גם בתקופה זו, אתם צריכים להמשיך ולהתרכז בעבודה קשה ובכל מה שקשור לתפקיד של כל אחד מכם מבחינה מקצועית על המגרש", אמר בלבול השבוע באסיפה לשחקנים. "אני מצפה מכם לשיפור. להיות טובים יותר עם הכדור ובלעדיו ולשחק כקבוצה ולא כבודדים".

בחיפה ממתינים לאישור סופי של עסקת שכטר, והנחו את אבי נמני לנסות ולסגור את העסקה סופית עד תחילת השבוע. שכטר יישאר בצרפת לפחות עד המשחק של נאנט מחר מול מונפולייה.

הפועל באר שבע:

עד אתמול חששו מאוד בקבוצה מגל הפציעות, אבל ככל שהמשחק מתקרב, לאלישע לוי יש הרבה מקום לאופטימיות. אובידיו הובאן שסבל ממתיחה בשריר הירך התאמן אתמול והיום קיבל לוי אישור נוסף לכשירותו כשזה ערך אימון מלא. גם טומיסלב פאיוביץ' יפתח בהרכב לצד הרכש הטרי לואי טהא. מאור מליקסון ימשיך בהרכב, אבל ייתכן שיוחלף לפני הדקה ה-70 ללא קשר לתוצאה, על פי סיכום מוקדם עם המאמן. אופיר דוידזאדה סיים לרצות הרחקה של שלושה משחקים ויחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבון דודי טויטו הצעיר, שישתלב בקבוצה הבוגרת בהדרגה.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב, משתפר מיום ליום. לא אוותר על אף משחק", אמר רועי גורדנה, שיחזור לסגל. "התקופה הזאת קצת קטעה לי רצף של ארבעה משחקים, אבל זה לא יעצור אותי. הכי חשוב שהקבוצה תנצח, ואם לא אני שחקן אחר יביא את המספרים". כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שלישי, המועמד המוביל להצטרף לקבוצה בחודש ינואר הוא אלון תורג'מן ממכבי חיפה, כשברשימות כלולים גם שמעון אבוחצירא ושלומי אזולאי מהפועל תל אביב. כרגע לא מתקיימים מגעים בין הצדדים, משום שבמועדון ממתינים שישוחררו רשמית מהקבוצות שלהם.

גל אראל, שיחזור לספסל, אמר: "גם בתקופה ששיחקתי פחות עבדתי מאוד קשה ולא נתתי לשום דבר מסביב להשפיע עליי. אני עדיין לא מהשחקנים בלבל של ברדה, בוזגלו ומליקסון. הם המנהיגים של באר שבע, אבל אם אני יכול לתרום אני כאן. חיפה? אנשים נוטים לזלזל בה וזאת טעות, אבל זה אחד המועדונים החזקים בארץ. תהיה להם דחיפה של 30 אלף אוהדים. קל בטוח לא יהיה, אבל אני מקווה שנחזור עם שלוש נקודות".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע, צילום מסך
גם הוא כבר פותח. לואי טהא/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אלירן עטר

שחקנה של ריימס עדיין רחוק מלהיות בכושר משחק, אבל בכל זאת, בין אם יפתח בהרכב או ייכנס כמחליף, עיני כל הקהל יהיו נשואות אליו. בחיפה מדווחים כי על פי האימונים הראשונים עטר מפגין יכולת טובה למרות ששיחק עשר דקות בלבד העונה ולא נכלל בסגל הקבוצה מאז אוגוסט. עטר הוא גם התקווה החדשה של אוהדי מכבי חיפה, ומסמל את המהפך הצפוי בסגל. שער ניצחון מחר, ואפשר להתחיל לחלום שהמהפכה תצליח.

הפועל באר שבע: לואי טהא

אלונה ברקת הודיעה לאנשי המועדון שהיא לא מתכוונת להשקיע בבלם שלישי, ורגע אחרי פתחה את הארנק והעבירה בלם אלמוני תמורת למעלה מחצי מיליון שקל, אחרי שברעננה דאגו להבהיר לה שמדובר באחד הבלמים הטובים בישראל. במחזור הבא סוארס יחזור, וטהא יהפוך כנראה לבלם מחליף. האם בעונה הבאה יקבלו בבאר שבע בלם מוביל שמסוגל להוביל לשחרור אחד הבלמים בקיץ? את זה נדע בעוד כמה משחקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: חיפה
קהל: 27000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully