וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה: בן יאיר נזרק מהאימון, בן מרגי על הקווים

בן שמעון ישמור על ההרכב בשבת (18:30), אזורוב ופלצ'וק ימשיכו לשבת ביציע. בן בן יאיר נזרק מהאימון והוא בדרך החוצה. בן מרגי יחליף את עטר שיושב שבעה אחרי מות אמו

מחזור 19מחצית24/01/2015
מכבי פתח תקוה
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הנה נתון חריג מאוד: כל שבעת המשחקים האחרונים שהוכרעו בין הקבוצות הסתיימו עם יתרון של שער אחד בלבד לאחת הקבוצות. 0:1 או 1:2. רק שתי תוצאות תיקו נרשמו בתשעת המשחקים האחרונים בניהן בכל המסגרות.

      * בעשרת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות נשלפו שישה אדומים. שלושה מהם באירועי המושבה. בכל ארבעת המפגשים האחרונים כבש שחקן זר (חרסיסיץ', קלונאס, אזורוב, קוראץ').

      seperator

      מפתחות והכנות

      מכבי פתח תקוה:

      רן בן שמעון לא ערך אסיפה בעקבות ההפסד להפועל באר שבע, אבל ניכר כי במועדון מאוד מאוכזבים מההפסד בוסרמיל, בעיקר בשל ההרחקה של ויליאם סוארס שהוביל ליתרון מספרי במגרש. המאמן החליט לקחת כל שחקן בנפרד לחדרו, ועבר איתו על מהלכים אישיים וקבוצתיים מקטעי וידאו של המשחק האחרון. "לרן יש תחושת החמצה, שיכולנו להוציא מהמשחק הזה יותר. הוא כל הזמן מזכיר שהליגה צפופה מאוד. ניצחון ואתה במקום הרביעי, הפסד ואתה מתקרב לעשירי", אמר אחד השחקנים לאחר סדרת השיחות שערך המאמן. ויש גם בעיות: הקשר בן בן יאיר נזרק השבוע מהאימון, לאחר שלא מילא אחר הוראות טקטיות. בן שמעון הודיע לשחקן כי לא ייכלל בסגל למשחק, וספק אם ימשיך בקבוצה אחרי ינואר.

      רועי דיין מתאמן כרגיל וכשיר למשחק, אבל בן שמעון מעדיף לשמור על ההתקפה שמשחקת באופן מסורתי במשחקים האחרונים – עידן שמש וגיא מלמד, וגם על ההרכב בכללותו. גם דדי בן דיין מתאמן, אבל הוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים. מי שיחסר לבן שמעון הוא חגי גולדנברג, שאמנם לא פתח במשחק האחרון בבאר שבע, אבל הורחק.. קיבל הודעה כי הוא לא בסגל למשחק. גם קוסטדין אזורוב לא יהיה בסגל ובמועדון ממתינים שיעזוב. גם ניקולס פלצ'וק לא בסגל.

      הפועל חיפה:

      הקבוצה תצא מחר למשחק ללא ראובן עטר, שמתאבל על מות אימו, ועוזרו מאיר בן מרגי יחליפו על הקווים. מבחינת ההרכב, נראה שואשרי רואש ירד לספסל והישאם כיוואן וסטיבן כהן יפתחו יחדיו בקישור. קובי דג'אני שסובל מכאבים באיזור המפשעה ערך אימון מלא ויהיה בסגל אבל לא צפוי לפתוח.

      "זה משחק מהחשובים העונה", אמר שחקן בקבוצה. "זו ההזדמנות שלנו להראות שאנחנו לא בחלק של מאבקי ההישרדות, אלא גבוה משם. הפסד עלול לסבך אותנו". מלבד המשחק החשוב, בחיפה ממשיכים לחפש חיזוק, ומנסים לאתר זרים בחלק ההתקפי. עיסא אליאקוו ימשיך להיבחן בקבוצה בימים הקרובים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      שחקן הפועל חיפה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
      בספק. דג'אני/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה: דור אלו

      מכבי פתח תקוה מחפשת מגן ימני, ואת העובדה הזאת יהיה קשה לאלו לשנות. הפניה לאלעד גבאי, עושה רושם, עשויה לפגוע מעט בביטחון העצמי של שחקן הבית, שמקווה שהמגעים עם שחקנה של מכבי חיפה לא יבשילו לכדי חתימה. לאלו, שחקן מוכשר ובסך הכל בן 21, יש הרבה מה להוכיח ללא קשר לגבאי. האם הוא חלק מדור ההמשך שייפגע בשל הרצון של בן שמעון למצוא מגן מהיר ומנוסה שיוכל להוסיף משמעות למערך של חמישה שחקני הגנה?

      הפועל חיפה: מהראן לאלה

      החלוץ הפך למוציא לפועל הבלעדי של הקבוצה, ונגד פתח תקוה האדומים מהכרמל שוב יצטרכו את לאלה מפוקס. אם החלוץ ימשיך בכושרו, חיפה תוכל לנצל ביתר קלות מצבים ולחזור עם הנקודות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully