וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו צריכים להתחיל לנצח גם בחוץ"

22.1.2015 / 21:14

מכבי תל אביב, נטולת עוזר המאמן פיני גרשון החולה, נחתה בקובנה לקראת המשחק מול ז'לגיריס, במסגרת המחזור הרביעי בטופ 16. על המפגש מול שאראס, אמר המאמן: "כיף לפגוש אותו"

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. קובי אליהו
דרוך לקראת ז'לגיריס. גודס/קובי אליהו

מכבי תל אביב נחתה בליטא לקראת המשחק מול ז'לגיריס קובנה מחר (שישי, 19:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט). בשל מזג האוויר הסוער באירופה, שגרם לשיבוש בלו"ז הטיסות, הצהובים יסתפקו באימון הבוקר שערכו ואימון הערב, שתוכנן להתקיים בליטא, בוטל.

המאמן גיא גודס אמר לקראת המשחק: "המשחקים בשלב הזה הם קשים, גם בארץ וגם בחוץ, פספסנו את המשחק מול פנאתינייקוס אז אנחנו צריכים לצבור ניצחנות. אם אנחנו רוצים להיות בין הארבע ראשונות בבית אז אנחנו צריכים לנצח גם בחוץ. יש כאן הזדמנות, למרות שז'לגיריס קבוצה טובה בעיקר בבית שלה. אנחנו צריכים להגיע מפוקסים, לעשות דברים הגנתית נכון כמו שעשינו מול ברצלונה. אנחנו מגיעים למשחק הזה במטרה לנצח". גודס הוסיף: "זה משחק לא קל, לא פשוט, אנחנו צריכים להיות במשחק הזה במיטבנו כי לא יספיק לנו שם משחקי בינוני. מדובר באתגר גדול ואנחנו צריכים להתחיל לנצח גם בחוץ".

מי שלא טס עם הקבוצה הוא עוזרו של גיא גודס, פיני גרשון. גרשון נכח באימון היום, כשבמועדון הוסבר כי גרשון התבקש ידי רופאיו להישאר בארץ. על כך אמר גודס: "פיני לא מרגיש טוב, עם שפעת קלה. אבי אבן יחליף אותו בנסיעה הזאת". ז'לגיריס קובנה הציגה בשלב הטופ 16 מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים, כשבשלב הקודם היה המאזן שלה 5:5.

מפגש פיקנטי צפוי עם אקס מכבי שרונאס יאסיקבצ'יוס, אשר מכהן כעוזר מאמן. "נפגוש שם את שאראס בחליפה. יהיה מעניין לראות אותו ותמיד כיף לפגוש אותו. אבל מוכנים ומפוקסים למרות כל העניין מסביב", אמר גודס. "לגבי השחקנים שלהם, ג'יימס אנדרסון הוא אחד השחקנים המשמעותיים שם, בעיקר בבית. ההתקפה הולכת סביבו ונצטרך לעצור אותו. גם יאנקונאס עשה לנו המון נזקים שם. יש לנו כמה פרמטרים שנצטרך להיות מוכנים אליהם. הגנתית, לזלגיריס יש גודל. בפנים יש להם שילוב של גארדים לעומת שחקנים ותיקים. סגנון ליטאי טיפוסי, שכולל המון חדירות והוצאת כדור לשלשות. הם הולכים חזק לריבאונד הגנה, עשו לנו צרות בעניין הזה גם בעונה שעברה".

מאמן ז'לגיריס גינטראס קרפיקאס הוסיף: "אלופת אירופה מגיעה לקובנה. אולי הסגל של מכבי השתנה במעט בקיץ אבל הקבוצה שמרה את הסגנון הטופ שלהם ומציגה כדורסל מהטופ האירופאי. מכבי קבוצה שאוהבת לשמור על קצב משחק מהיר, וגורמת לך לשלם על איבודים. המשחק של מכבי משתנה כשסופו משחק, כשהם משתמשים בסופו מתחת לסלים. לא קל לשחק מול מכבי, אז נצטרך להציג מאמץ ואת התמיכה של הקהל שלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully