וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר עבד אלחי מהפועל כפר סבא נעצר בחשד לסחר בנשק

הכדורגלן נעצר יחד עם עוד 16 אנשים. הוא נחשד במעורבות בעסקה אחת של סחר באמל"ח, כשמעצרו הוארך עד יום שישי. בעלי המועדון סתיו שחם: "קיבלנו הודעה מהוריו שנעצר, מקווים שנפלה פה טעות"

סמיר עבד אלחי, שחקן הפועל כפר סבא, מול גיל יצחק, שחקן בני יהודה. מגד גוזני
סמיר עבד אלחי, משמאל/מגד גוזני

סמיר עבד אלחי שחקן הפועל כפר סבא בכדורגל נעצר אתמול (רביעי) ע"י ימ"ר מרכז בחשד כי עסק בסחר בנשק. יחד אתו נעצרו עוד 16 חשודים כולם תושבי המשולש. במשטרה אומרים כי לא מדובר בפעילות טרור אלא בפעילות עבריינית. גורם במשטרה ציין כי הוא חשוד בפרשה אחת של עסקת נשק ומעצרו הוארך עד מחר.

בהודעה שפרסמה אתמול המשטרה נכתב: "לאחר חקירה סמויה שנוהלה בימ"ר מרכז, תחנת קדמה ואורגן טירה, נעצרו הלילה 17 חשודים בחשד לעבירות של סחר באמל"ח. נגד החשודים נאספו ראיות בחודשים האחרונים על ידי הימ"ר ומרחב שרון והבוקר נעצרו החשודים והובאו לחקירה במשרדי הימ"ר".

סתים שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא, הגיב: "השחקן לא הגיע אתמול לאימון וקיבלנו הודעה מההורים שלו שהוא נעצר על ידי משטרת ישראל. פנינו למשטרה והודיעו לנו שהוא עצור על סעיף של החזקת אמל"ח. הוא עצור עם עוד עשרות אנשים ואנחנו לא יודעים אם מדובר במשהו לאומני או פלילי. אנחנו סומכים על בית המשפט ושלטונות החוק ומקווים שנפלה פה טעות. מההיכרות שלנו עם השחקן זה רחוק ממי שהוא. הוא גדל אצלנו ואנחנו מכירים אותו. והוא סטודנט לחינוך גופני ולא מתאים לכל מה שמדברים עליו, אך נמתין לתוצאות חקירת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully