וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עומר ורד יבקש לעזוב, דג'אני בספק למכבי פתח תקוה

22.1.2015 / 13:41

המגן שלא מקבל דקות עשוי לצאת לקפריסין. מאיר בן מרגי יעמוד על הקווים במקומו של ראובן עטר, לירן סרדל: "הוא יודע מה לעשות, נגיע מוכנים"

one

עומר ורד צפוי לבקש מראשי הפועל חיפה לעזוב את הקבוצה, לאור העובדה שהוא לא זוכה לדקות משחק משמעותיות. המגן שהגיע בתחילת העונה מאוכזב מכך שהוא לא נמצא בתכניות של ראובן עטר, והוא עשוי לצאת לקפריסין או לליגה אחרת באירופה. בינתיים בחיפה המשיכו בהכנות למשחק מול מכבי פתח תקוה, כשמאיר בן מרגי יעמוד על הקווים בשל פטירת אימו של עטר. בן מרגי ייאלץ להסתדר ככל הנראה בלי קובי דג'אני שבספק גדול למשחק. הקשר סובל מכאבים במפשעה וערך היום אימון ריצה בלבד.

לירן סרדל דיבר לקראת המשחק: "התחושה במשחק נגד קרית שמונה הייתה טובה, הגענו למצבים ונראנו לא רע, אבל לצערי קיבלנו גולים ממינימום מצבים. המשחק נגד פתח תקוה חשוב מאוד עבורנו, ונעשה הכל כדי לנצח ולברוח מהתחתית. על העובדה שהקבוצה התאמנה השבוע ללא עטר אמר סרדל: "מאיר יודע מה לעשות ואני מאמין שהוא בקשר גם עם ראובן, אז נגיע מוכנים". על היכולת האישית שלו והעובדה שזכה מכמה אוהדים לשריקות בוז אמר: "אני שמח שראובן נותן לי את המושכות, ומקווה להחזיר לו. אני לא מתייחס לשריקות בוז".

עומר ורד שחקן הפועל חיפה מעל עמית בן שושן שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
יחפש קבוצה. עומר ורד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully