וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פיני גרשון לא ימריא עם הקבוצה לליטא

22.1.2015 / 13:13

הצהובים הודיעו שעוזר המאמן התבקש על ידי רופאיו שלא להצטרף לטיסה למשחק מול ז'לגיריס קובנה מחר. מזג האוויר הסוער גרם לשיבושים בלוח הטיסות, גודס: "לא ברור אם נערוך אימון הערב, מחכה לנו משחק לא קל"

one

מכבי תל אביב תטוס היום (חמישי) בצהריים לליטא לקראת המשחק מול ז'לגיריס קובנה מחר (19:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט), ותעשה זאת ללא פיני גרשון. עוזר המאמן לא ימריא עם הקבוצה, ומהמועדון נמסר שהוא התבקש על ידי רופאיו להישאר בארץ, ושאבי אבן יתפוס את מקומו.

גיא גודס אמר באימון: "נראה מתי נוכל להגיע לקובנה, כי יש מזג אוויר סוער ברומניה והמטוס שלנו מגיע מרומניה, אז נראה שנגיע לליטא רק בערב, לא ברור אם נערוך אימון בערב או רק מה שערכנו היום בבוקר. הקבוצה בכושר טוב, היא מוכנה ואנחנו צריכים להמשיך עם כך, ז'לגיריס קבוצה טובה, בטח בבית שלה, אנחנו צריכים להיות מפוקסים, כי מחכה לנו משחק לא קל".

עוזר מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון. ברני ארדוב
התבקש להישאר בארץ. פיני גרשון/ברני ארדוב

לגבי מצבת הפצועים אמר גודס: "סופו בסדר, לקח זריקה ואני מקווה שהוא יהיה במיטבו כמו בשני המשחקים האחרונים, הוא קיבל זריקה בכתף כי לפני כמה משחקים נחת עליו שחקן והתחילו לו כאבים. הוא ערך אתמול אימון בלי מגע , נצטרך אותו בהמשך, גם דווין התאמן ויהיה כשיר מחר".

* סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully