וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבית"ר ירושלים: קלוז' מסרבת לשחרר את צ'יפריאן דיאק

21.1.2015 / 22:23

לאחר שנסגרו כמעט כל הפרטים, הרומנים מסרבת לשחרר את הקשר ומעוניינת שיישאר אצלם. דיאק רוצה להגיע, בבית וגן ימתינו עד יום חמישי בערב. אמיר אדרי ויוסי שקל מועמדים להחליף את בן רהב

one

בבית"ר ירושלים החלו להיות פסימיים ביממה האחרונה בנוגע לצירופו של הקשר הרומני צ'יפריאן דיאק. לאחר שסוכמו כמעט כל הפרטים הכספיים מול השחקן וקבוצתו הרומנית קלוז', ביומיים האחרונים מסרבת הקבוצה הרומנית לשלוח את מסמך השחרור של השחקן ומעוניינת שיישאר עד לתום העונה.

השחקן הודיע לקלוז' כי הוא מעוניין לממש את האופציה מישראל ולהגיע לירושלים אך עד עתה הרומנים מסרבים בתוקף. בבית"ר ימתינו לשחקן עד יום חמישי בערב ואם לא יהיו התפתחויות יחלו לחפש מועמדים אחרים לתפקיד. דיאק היה השם הראשון ברשימה אותה הגיש מנחם קורצקי לאלי טביב והיה על הכוונת של הצוות המקצועי עוד מהקיץ.

שחקן ראפיד בוקרשט לשעבר, צ'יפריאן דיאק. GettyImages
בית"ר לא תמתין לו יותר מיממה. דיאק/GettyImages

הערב יושחח בין אלי טביב לראשי מכבי נתניה בנוגע לדמי ההשבחה עבור אריאל הרוש. נתניה שוב צפויה לבקש מבית"ר לפרוס את ה-450 אלף שקל לתשלומים וטביב צפוי לסרב. רק בעסקה בה תמכור נתניה לבית"ר את לארי קאיודה בסכום שלא עולה על כ-2 מיליון שקל ניתן יהיה להגיע להבנות בין הצדדים. ללא סיכום בכתב בין הצדדים נתניה לא תוכל לשתף את הרוש במשחק בין הקבוצות ביום שני.

בבית"ר זעמו היום על העונש ה"לא מידתי" כדבריהם של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שנענשו בעקבות רימוני העשן נגד הפועל ת"א בקנס של 25 אלף ש"ח וסגירת היציע המזרחי במשחק הבית הבא נגד קרית שמונה. בבית"ר יערערו על העונש לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כבר בשבוע הבא.

בבית"ר מתקשים לעמוד בבקשתו של בן רהב לעבור לעירוני קרית גת והחלו לבדוק אופציות של שוער מחליף. בבית"ר יורים לכל הכיוונים ובמידה וימצאו שוער ברמה טובה יקבל רהב את השחרור. בין השמות שעלו היו שמותיהם של אמיר אדרי ויוסי שקל אך בבית"ר בודקים אופציות נוספות ובשבוע הקרוב תוכרע הסוגייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully