וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פז פינס: "אין להתעמלות מתקנים, זה פשוט ביזיון"

21.1.2015 / 18:09

נבחרת ההתעמלות ערכה אימון על הדשא בהדר יוסף, ובאיגוד טוענים שאין מתקני אימון ראויים. המאמנת אירה ויגדורצ'יק אמרה: "זו בדיחה, המדינה הורגת את הענף"

אופיר פז פינס יו"ר איגוד ההתעמלות. מגד גוזני
זועם. פז פינס/מגד גוזני

נבחרת ההתעמלות של ישראל, סגנית אלופת העולם בתרגיל האלות, נמצאת במצוקת מתקני אימונים קשה. בשל כך, הנבחרת התאמנה היום (רביעי) על כר הדשא בהדר יוסף. בנות הנבחרת מתאמנות בין היתר בהדר יוסף, בחולון ובמכון וינגייט, אולם בנבחרת הודיעו כי זה לא מספיק וזה גם לא תמיד אפשרי. הבעיה המרכזית היא היעדר מתקן אימון ייעודי להתעמלות, כזה שיאפשר לבנות לא להיות תלויות בצרכים של קבוצות אחרות באולמות השונים. הניסיונות לפתור את הבעיות לא צלחו ולכן הנבחרת קיימה אימון חריג על הדשא.

יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פז פינס אמר היום: "יש מאות מליונים של שקלים ואין לנו מתקן. אין להתעמלות מכשירים, יש פה נבחרת סגנית אלופת העולם ולא יכול להיות שיגידו שאנחנו ענף אולימפי מועדף, אנחנו ענף יצוגי מספר 1 ואין לנו מתקן. זה פשוט בזיון. אין לנו עדיפות, לא על ענפי ספורט אחרים ואפילו לא על חוגים. יש מאות מליונים בקרן המתקנים עבור מתקנים ואין מי שיקבל החלטות.

"יש אולם יעודי בחולון וקיבלנו תשובה שלילית מחולון. יש מתקנים לכדורגל לכדורסל וזה נהדר לספורט ואני בעד אבל איך אין אולם אחד להתעמלות? החליטו שההתעמלות ענף מועדף כי יש יכולת להגיע למדליות אולימפיות אז שיקבלו החלטה להקים אולמות יעודיים להתעמלות.

מאמנת הנבחרת אירה ויגדורצ'יק אמרה: "זו בדיחה ששואלים אותנו מהמדינה והוועד האולימפי אם תהיה מדליה. המדינה בעצמה הורגת את הענף. מה אתם תעשו למען הספורט אם לא יהיה לנו האולם בחולון. שיענו מי שאחראי חמה לא מוצאים מימון. קיים אולם בחולון ושימצאו פיתרון. אנחנו מתאמנים משבע בבוקר ועכשיו אין לנו איפה להתאמן אז אנחנו פה בחוץ".

מהטוטו נמסר בתגובה: "מדיניות הטוטו היא לעודד את הספורט בישראל באמצעות הקמת מתקנים ותשתיות מתקדמים. המתקנים החדשים שנבנים כיום הינם רב תכליתיים, כדי לאפשר לכמה שיותר ספורטאים וספורטאיות מכל הענפים ליהנות מההשקעה העצומה בבנייתם.

"הדרישות הייחודיות של ענף ההתעמלות כבר באות לידי ביטוי באולמות אלה, בין היתר בעמידה בסטנדרט המתאים לאירוח תחרויות בינלאומיות, גובה התקרה ועוד. היכל הטוטו חולון, שייחנך בחודש מרץ, בו הטוטו השקיע כ-60 מיליון שקל, הינו דוגמה מצויינת לאולם שכזה. בנוסף לכך, הטוטו בהחלט מעודד בניית אולמות ייחודיים עבור ענף ההתעמלות. רק בימים אלה נסגר מכרז להקמת שני אולמות שכאלה בקרית אונו וברמת גן, עובדה הידועה היטב ליו"ר האיגוד"

אירה ויגדורצ'יק מאמנת התעמלות. מגד גוזני
זו בדיחה ששואלים אותנו מהמדינה והוועד האולימפי אם תהיה מדליה". ויגדורצ'יק/מגד גוזני
מתעמלות ישראליות, נבחרת ישראל. מגד גוזני
הנבחרת מתאמנת על הדשא/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully