וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הליגה חוזרת מהפגרה בסוף השבוע

21.1.2015 / 13:44

הליגה תשוב אחרי שבוע הפסקה עם דאבל הדר בקראפט ביום חמישי, כאשר ירושלים ליונס תפגוש את ירושלים קינגס (19:00) ויהודה רבלס את רמת השרון האמרס (21:40). בשישי באוניברסיטת תל אביב, הפיונירס מול הטרופרס (10:00) ובשבת (21:00), מזכרת בתיה נגד חיפה

ירושלים קינגס ירושלים ליונס. מגד גוזני
דרבי בבירה/מגד גוזני

אחרי שבוע פגרה, ליגת הפוטבול הישראלית שבה לפעילות בסוף השבוע הקרוב במלוא הכוח ועם ארבעה משחקים.

המחזור ייצא לדרך עם דאבל הדר בערב חמישי באצטדיון קראפט, ירושלים. בשעה 19:00, ירושלים קינגס וירושלים ליונס ייפגשו לדרבי לוהט, כאשר המלכים עדיין מחפשים ניצחון ראשון העונה ואילו האריות רוצים לבסס את מקומם בחלק העליון של הטבלה לפני שהם נכנסים לרצף של משחקים קשים.

מיד לאחר מכן, ב-21:40, יהודה רבלס החזקים יארחו את רמת השרון האמרס, עליהם כבר גברו העונה. הרבלס שומרים על מאזן מושלם, אבל האורחים היו הקבוצה שהשיגה הכי הרבה נקודות העונה מול ההגנה המצוינת של המורדים. כדי להישאר במשחק, ההאמרס יהיו חייבים לעבוד קשה מול הקוורטרבק וקו ההתקפה שמנגד.

ביום שישי באוניברסיטת תל אביב (10:00) הפיונירס יארחו את פתח תקוה טרופרס, שחייבם לנצח את המשחק הזה כדי להתקרב לכרטיס לפלייאוף. התקפת האלופה עדיין לא עובדת בצורה מושלמת, אבל ניצחון שלה יקרב אותה להבטחת המקום השני בתום העונה הסדירה.

המחזור יינעל בשבת (21:00), כאשר מזכרת בתיה סילברבקס תארח את חיפה אנדרדוגס. הקבוצה מהכרמל יודעת שניצחון יכול לעזור מאוד במאבק על הביתיות בפלייאוף ולקו ההגנה שלה מצפה הרבה מלאה מול משחק הריצה של הסילברבקס. המארחים יודעים שאם ינצחו, הם יכולים להתקרב להופעת פלייאוף ראשונה בתולדות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully