וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דובב גבאי קרוב לסיכום. התקדמות עם אג'ידה

21.1.2015 / 11:29

לאחר שלא הצליחה להחתים את אלירן עטר ואיתי שכטר, אלונה ברקת הציעה לחלוץ שדרוג בחוזהו. השוער הניגרי נוטה להסכים להצעה. התנאי לקליטת חלוץ ממכבי חיפה: השאלה אם אופציה לרכישה

יח"צ - חד פעמי

לאחר סאגה ארוכה שנמשכה חודשים, החלוץ דובב גבאי קרוב לסיכום תנאיו בהפועל באר שבע. בהפועל באר שבע מתכוונים לזמן את השחקן לשיחה נוספת בימים הקרובים, כשעוד קודם לכן הגישה במועדון לסוכנו גלעד קצב הצעה משודרגת. אחרי שלא הצליחה להחתים את אלירן עטר ואיתי שכטר, נראה כי המשימה הבאה של ברקת, מלבד החתמת חלוץ, תהיה לסגור סופית את עתידו של השחקן אותו רכשה בעבר ממכבי פתח תקוה.

שחקן נוסף עימו נרשמה התקדמות מסוימת במשא ומתן הוא אוסטין אג'ידה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי השוער צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח לאחר שברקת הציעה לו להאריך את ההסכם. כעת נרשמה התקדמות נוספת בשיחות עם נציגיו, ובמועדון מעריכים שהשניים יחתמו בקרוב על חוזים חדשים. בשלב זה, סיראז' נאסר מתנגד להארכת חוזהו במועדון בשל שיקולים מקצועיים.

במועדון ממשיכים לחפש חלוץ, לרשימה של אלישע לוי שכוללת כזכור את אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא, התווסף אתמול גם חלוץ הפועל תל אביב שלומי אזולאי. במועדון מעדיפים לקלוט את אחד החלוצים בהשאלה עם אופציה לרכישה, ולא בקניה. אתמול סגר הבלם לואי טהא את תנאיו לארבע וחצי שנים, זאת לאחר שנפגש עם המנכ"ל אסי רחמים וחתם על חוזה רשמי במועדון.

אתמול התארחה הקבוצה זו השנה השנייה לשני משחקי ראווה בכלא "אלה" שבדרום. המשחקים נערכו הן מול סגל בית הסוהר והן מול האסירים. המשחקים נערכו בסימן – "בית סוהר אלה מוציא כרטיס אדום לאלימות", כשאת האירוע כיבדו בנוכחותם נציב שירות בתי הסוהר, מפקד מחוז דרום, מפקד ביס"ר אלה, סגל פיקוד בית הסוהר, שחקנים והנהלת הקבוצה.

דובב גבאי הפועל באר שבע בועט פנדל. ברני ארדוב
יישאר בבירת הנגב? גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully