וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה טוענת כי 11 מ-12 כדורי המשחק של הפטריוטס לא היו מנופחים כראוי

21.1.2015 / 9:50

"דיפלייט-גייט": על פי גורמים המקורבים לחקירת ה-NFL, מסקנות מטרידות עלו לאחר הבדיקה שביצעה הליגה. כעת מנסים לקבוע מי צריך לקבל עונש על המקרה ואיזה עונשים יש לחלק: "הליגה מאוכזבת, כועסת ומוטרדת", אמר גורם

לגארט בלאנט שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
הראה לי את הכדור שלך ואומר לך מי אתה/AP, Elise Amendola

פרשת "דיפלייט-גייט" ממשיכה להסעיר את הספורט האמריקאי. הפרשה, במסגרתה מואשמת ניו אינגלנד בכך שהורידה את האוויר מכדורי המשחק בהתמודדות שלה מול אינדיאנפוליס בגמר ה-AFC בליל ראשון החולף, נמצאת תחת חקירת הליגה והלילה (בין שלישי לרביעי) נפוצו דיווחים לפיהם ה-NFL מצאה כי ב-11 מתוך 12 כדורי המשחק בהם השתמשו הפטריוטס היה חסר אוויר בצורה ניכרת.

מה שהניע את החקירה מלכתחילה היה הרגע בו דקוול ג'קסון חטף מסירה של טום בריידי במהלך הרבע השני. זו הייתה הפעם הראשונה במשחק בה אחד משחקני הקולטס נגע בכדור עמו שיחקה ניו אינגלנד, שכן כל קבוצה תוקפת עם כדורים משלה. ג'קסון חש שבכדור חסר אוויר והעביר את הטענות שלו לאנשי הצוות של אינדיאנפוליס. משם הדברים עברו למאמן צ'אק פגאנו וממנו, הגיעו עד הבוס ג'ים אירסיי שהתלונן בפני אנשי הליגה.

החקירה הזריזה שניהלו ב-NFL גילתה כי שהכדורים היו מנופחים פחות מהתקן ברמה של כשני פאונדים (קצת פחות מק"ג) לכל אינץ' מרובע של אוויר. בכיר בליגה סירב להגיב לחקירה באופן רשמי, אולם ב-NFL כבר מתחילים לחשוב מי צריך לקבל עונשים ואילו עונשים צריך לחלק למעורבים. "הליגה מאוכזבת, כועסת ומוטרדת", אמר גורם.

כדורי המשחק הועברו לשופט וולט אנדרסון שעתיים ורבע לפני פתיחת ההתמודדות למען בדיקה ולאחר מכן הוא החזיר אותם לקבוצות. מאותו רגע, אסור לבצע בהם שינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully