וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה לשחר לגבי אלעד גבאי

20.1.2015 / 10:11

נשיא מכבי חיפה יודיע מחר, לאחר פגישה עם המגן, האם הוא ישוחרר ללוזונים. על המגעים בין הצדדים פורסם בוואלה! ספורט. אכזבה מאי שחרורו של רוצ'ט

one

מכבי פתח תקוה שוחחה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בעניין שחרורו אלעד גבאי. אתמול התקיימה שיחה בין גורמים במועדון לבין נשיא מכבי חיפה, במהלכה ביקשו הלוזונים להעביר לשורותיהם חלוץ ומגן ימני. שחר הבהיר כי החליט לשחרר את שובל גוזלן להפועל רעננה, ואם ישוחרר חלוץ נוסף (תורג'מן או אבוחצירא) הוא ישקול את העניין. לגבי גבאי, המגן זומן לשיחה שתיערך מחר עם ראשי המועדון בתל אביב, לאחריה יקבל שחר החלטה סופית האם לשחררו למכבי פתח תקוה או להשאירו בקבוצה. הדברים תלויים בין היתר בהחלטה של המאמן מרקו בלבול לגביו, משום שאם המאמן לא בונה עליו גבאי יחליט לעזוב בכל מקרה. הלוזונים כבר שוחחו עם שחר בעניין אתמול. על המגעים בין מכבי פתח תקוה למגן פורסם בוואלה! ספורט.

גיא ליפקה שחקן הפועל רעננה (מימין) מול אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יעבור לפתח תקוה? אלעד גבאי/ברני ארדוב

פתח תקוה תנסה להשתחרר מחוזהו של קוסטדין אזורוב כבר במהלך השבוע, וזאת על מנת להתחזק בחלוץ. אכזבה גדולה נרשמה במועדון לאחר שאדריאן רוצ'ט, שסיכם את תנאיו בקבוצה, לא משוחרר בינתיים מקרית שמונה. "הבהרנו למכבי פתח תקוה שכדאי לסיים את העסקה מהר, אבל הם התמהמהו. אף אחד לא חשב שברק בכר ייתן לרוצ'ט לשחק והוא יבקיע", אמר מקורב לשחקן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully