וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לואי טהא חתם לארבע וחצי שנים. חלוץ עשוי להגיע

20.1.2015 / 14:30

בלם הפועל רעננה מצטרף לקבוצה של אלישע לוי, שתשלם 550 אלף שקל עבור כרטיסו: "רוצה להגיע עם הקבוצה למטרות שלה". לא הוגשה הצעה על איתי שכטר, אבוחצירא, תורג'מן ואזולאי מועמדים

one

הפועל באר שבע מתחזקת: הקבוצה החתימה היום (רביעי) את לואי טהא בלם הפועל רעננה לארבע וחצי שנים. השחקן סיכם כבר אתמול בלילה במועדון וחתם אחרי פגישה עם המנכ"ל אסי רחמים שסגר את תנאי חוזהו. טהא בן ה-25 לא שותף כלל בתחילת העונה, אולם מאוחר יותר הפך לשחקן הרכב אצל חיים סילבס ומצטרף לבאר שבע ששילמה לרעננה 500 אלף שקל עבור רכישתו. טהא יהיה הבלם השלישי אחרי וויליאם סוארס וטומיסלב פאיוביץ' ויחליף את דניאל אסקלינג. קודם לכן פנתה באר שבע גם לעידו לוי וניצן דמארי, אך לא הגיעה לסיכום על הגעתם למרות שמדובר בעסקאות זולות יותר.

"אני שמח מאוד על החתימה בהפועל באר שבע. אני מקווה מאוד להגיע עם הקבוצה למטרות שלה ומחכה כבר להגיע לאימון הראשון בקבוצה. אני רוצה להודות לאנשי הפועל רעננה שאפשרו את המעבר שלי לכאן". כך אמר השחקן עם חתימתו.

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע, צילום מסך
יחזק את ההגנה של באר שבע. טהא/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

אלישע לוי רוצה גם חלוץ. ברקת משוחחת עם אבי נמני, אך עדיין לא הגישה הצעה בכתב על השחקן. לשכטר יש מספר הצעות, כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה, ואם לא יגיע באר שבע תנסה לצרף את אלון תורג'מן או שמעון אבוחצירא לאחר שחרורם ממכבי חיפה. שחקן נוסף שהוזכר היום כמועמד הוא שלומי אזולאי, חלוצה של הפועל תל אביב, שכבר שיחק אצל אלישע לוי.

אתמול נקבע כי משחקה של הקבוצה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, מול הפועל רעננה, ייערך ביום רביעי הבא בשעה 18:55. רועי גורדנה צפוי להיות כשיר למשחק בחיפה. אופיר דוידזאדה יחזור להרכב לאחר הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully