וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "ככה נראית קבוצה לא מאומנת, איום ונורא לראות אותנו משחקים"

שחקן בקבוצה לא חסך בביקורת נגד דומב אחרי התיקו מול בית"ר: "המשחק מול הפועל פ"ת הוא קריטי". ברקוביץ' כבר מבין שלא רוצים אותו במועדון. לירוי צעירי מועמד, סאשה יהיה כשיר לדרבי?

one

הנקודה הנוספת שהפועל תל אביב אספה אמש (שני) בתיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים לא עודדה מישהו במועדון האדום. בקבוצה מדברים על משבר מקצועי, אך עם זאת בהנהלת המועדון עדיין חוששים מלעשות זעזוע נוסף בקבוצה מלבד שחקני הרכש שנוספו ועתידים להגיע. נראה כי גם השחקנים בקבוצה מבינים זאת ואחד מהם אמר אחרי המשחק: "ככה נראית קבוצה לא מאומנת. זה פשוט איום ונורא לבוא ולראות אותנו כל שבוע משחקים. המשחק מול הפועל פתח תקוה הוא המשחק הכי קריטי שהיה לנו העונה. זה משחק על שש נקודות. משחק שאם לא ננצח בו נהיה קבוצה תחתית לכל דבר".

כרגע לא ברור מה מעמדם של הצוות המקצועי. המנהל המקצועי איל ברקוביץ' כבר מבין שלא ממש רוצים אותו במועדון ואת ההחלטות המקצועיות הוא לא ממש מקבל, אלא יותר מאשר. שתי סיבות מרכזיות שכרגע הוא לא מפוטר. הראשונה, בהפועל זוכרים לו לטובה את הדברים שעשה בתחילת העונה ולכן חיים רמון עדיין לא נפרד ממנו. והסיבה השנייה היא כלכלית. בקבוצה כן רוצים שיהיה מנהל מקצועי בתפקיד, אך יודעים כי בשכר של 100 אלף שקל בחודש, לא יכולים להביא גם מאמן חדש וגם מנהל מקצועי חדש.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאמין שצריך לקבל צ'אנס. אסי דומב/ברני ארדוב

גם אסי דומב מבין בימים האחרונים כי החבל על צווארו של ברקוביץ' הולך ומתהדק. בשל כך המאמן מפזר בימים האחרונים יותר מרמזים במועדון כי לא הוא שבנה את הסגל של הקבוצה והוא צריך לקבל צ'אנס עם הרכש החדש להביא את הקבוצה למקום טוב יותר. בכל מקרה, בכירים בהפועל תל אביב התבטאו השבוע ואמרו כי אם לא תהיה תוצאה חריגה (כמו הפסד להפועל פתח תקוה בבית) דומב וברקוביץ' יישארו לפחות עד לסיום חלון העברות הנוכחי. אז הקבוצה תדע בוודאות מה תקציבה להביא צוות מקצועי חדש.

אפרופו צוות מקצועי, במועדון לא מכחישים, אומנם בצורה לא רשמית, כי שמו של מנחם קורצקי עלה כמועמד לאמן את המועדון, אך טוענים בתוקף כי לא נעשתה אליו שום פנייה משום גורם. בכל מקרה, בקבוצה כבר חושבים על מועמדים לצוות המקצועי שגם ימשיכו בעונה הבאה ולא רוצים להביא מאמן או מנהל מקצועי רק עד תום כדי לסתום חורים.

בימים הקרובים הפועל תל אביב תנסה להתחזק בעוד שני שחקנים לפחות. כשעל הפרק מגן וקשר אחורי. שמו של לירוי צעירי עלה לאחרונה במועדון, אך כרגע לא נעשתה פנייה רשמית אליו או אל הפועל פתח תקוה במטרה לעבירו למועדון האדום. חשוב לציין כי צעירי מחזיק בחוזה שמאפשר לו לעבור בחינם לקבוצה באירופה ואילו בארץ קבוצה שתרצה אותו תאלץ לפצות את הפועל פתח תקוה. עם או בלי קשר, בקבוצה מקווים כי לוקאס סאשה יהיה כשיר כבר לדרבי הגדול בעוד שבועיים. הקשר סובל מקרע קטן בשריר האחורי ואמור לחזור לאימונים בעוד כעשרה ימים אם החלמתו תהיה בקצב משביע רצון.

דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
טבילת אש באדום. דודו ביטון/ברני ארדוב

עוד לפני שהקבוצה יצאה מירושלים, החלוץ החדש, דודו ביטון, התראיין לראשונה ואמר: "אני פה שלושה ימים ואני עדיין בשלבי התאקלמות. די התלבטתי אם לפתוח בהרכב כי אני לא ממש בכושר משחק כי הייתי בפגרת חורף כחודש וחצי. מה שהכריע שזה היה משחק גדול שלא רציתי להפסיד. אני מאמין שה-80 דקות ששיחקתי יעזרו לי להיכנס לכושר". ביטון התבקש לחוות דעה על הקבוצה שמגמגמת בליגה: "אני חושב שהקבוצה די משנה את פניה. הביאו חיזוק והבנתי שצריך להגיע בלם ואולי גם קשר אחורי. יש לנו קבוצה טובה ואתם ראיתם את זה. אני חושב שהמטרה שלנו צריכה להיות פלייאוף עליון ונראה איך מגיעים הכי גבוה שאפשר".

על החזרה לארץ אמר החלוץ: "אני לא מסתכל על החזרה מאירופה כתחושת החמצה כי הייתי שם 4 שנים עם תקופות יותר טובות וגם פחות. עדיין יש לי חוזה לעוד שנה בליאז' ככה שאני מאמין שאם אני אוכיח את עצמי אני עדיין אוכל לחזור לשם".

"כרגע אני מתרכז בהפועל תל אביב, זה הכי חשוב", הוסיף החלוץ. "אני ממש לא רואה את הקבוצה כתחנת מעבר, אבל גם לא אגיד שוויתרתי לגמרי על אירופה. חצי העונה הקרובה מאוד חשובה לי, אם אכנס לכושר טוב יהיו לי אופציות באירופה, אבל כרגע אני כל כולי בהפועל תל אביב. הגעתי כדי להבקיע שערים וזה ברור לכולם. אני מאמין שאתן מה שאני צריך לתת להפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully