וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת הבהיר לראשי סכנין: "בשלב זה לא אגיע"

20.1.2015 / 11:38

שחקנה של מכבי חיפה הבהיר שהוא מעדיף להישאר אצל הירוקים. אבו ריא מתקרב, אכזבה קשה מההפסד לנתניה: "אסור לשקוע בזה, אחרת נהיה במצב חמור". אבו ניל רוצה להגיע, עכו לא משחררת אותו

one

תחושות קשות בבני סכנין אחרי ההפסד אתמול (שני) 2:0 למכבי נתניה. בקרב השחקנים, ההנהלה הבכירה והצוות המקצועי ישנה תחושה שהקבוצה חייבת חיזוק משמעותי כדי שלא להסתבך עד סוף העונה במאבקי הישרדות. בסכנין לא אהבו בכלל את היכולת של השחקנים. "אנחנו נראים לא טוב בכלל", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לשקוע בזה, אחרת נמצא עצמנו במצב חמור מאוד".

בהנהלה מתכוננים לקלוט חיזוק. המאמן אלי כהן מעוניין ביוסף אבו לאבן וכפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בקבוצה יפנו בימים הקרובים לבאר שבע בבקשה רשמית כדי לשאול אותו עד סוף העונה או לרכוש אותו. כמו כן, בקבוצה יחכו לתשובה מאמיר אבו ניל, שאם יקבל שחרור מהפועל עכו, בסכנין ינסו להביא אותו לקבוצה. בקבוצה מאוכזבים מאוד מיכולתו של יאניס פפאדופולוס ובצוות המקצועי רוצים לשחררו. הפועל עכו הוזכרה כאחת המועמדות לקלוט אותו. בסכנין אישרו שדייגו קאצ'ובה סיכם את תנאיו בקבוצה והחתימה הרשמית תתבצע בימים הקרובים. אגב, מלבד פפאדופולוס קיימת אכזבה מכל הזרים למעט אברהם פאס. בקבוצה כבר מחכים לראות מה מצבו הפיזי של איגור יובאנוביץ'.

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אווירה קשה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בסכנין ניסו להרגיע את איסמעיל ריאן, שהתעמת עם אוהד במהלך המשחק. ריאן הגיב בדף הפייסבוק שלו לתקרית וכתב: "מצטער על התקרית שהייתה עם אוהד אחד ספציפי שאין לי מושג מאיפה הוא. הוא קילל אותי ואת משפחתי ללא הפסקה לאורך כל המשחק. בסוף הגבתי לו ואני מצטער על כך. אוהב את סכנין, את כל אוהדיה ואינשאללה נהיה יותר טובים ונצליח יותר במשחקים הבאים".

בקבוצה שוחחו גם עם האוהד, אך לא אהבו בלשון המעטה את העימות בין השניים. "בכל קבוצה שמנצחים הקהל מוחא כפיים ושמפסידים הקהל מקלל, אבל לא צריך להתייחס למקרה הזה", הגן מוחמד גדיר על חברו לקבוצה והתייחס גם למשחק, "אנחנו מאוד מאוכזבים. במחצית הראשונה עוד הגענו למצבים, אבל במחצית השנייה לא שיחקנו נכון. נקווה שבמשחק הבא כבר יהיה יותר טוב. אסור לנו להיכנס למרה שחורה, הליגה עוד ארוכה. כל איבוד נקודות גורם לנו לשקוע בטבלה ויש לנו משחק חשוב בשבוע הבא והפנים אליו". על העובדה שלא קיבל כמעט כדורים אמר החלוץ: "לא בכל משחק אתה מקבל כדורים, יש גם משחקים כאלה".

חאמד גנאים ביקש להתחלף אתמול לאחר שסבל מכאבים ובקבוצה חוששים שהשחקן סובל ממתיחה חזקה בשריר.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. טל לוי
מעדיף להיאבק על מקומו בכרמל. מוחמד כליבאת/טל לוי

שחקנה של מכבי חיפה מוחמד כליבאת שוחח עם ראשי סכנין אתמול והודיע להם שבשלב זה הוא החליט להישאר במכבי חיפה ושלא יגיע בחלון ההעברות הנוכחי. אנשי סכנין ששוחחו עם כליבאת ביקשו לדעת האם השחקן מעוניין לעבור אליהם, אלא שהשחקן הבהיר שלאחר שיחה עם מרקו בלבול הוא מעוניין להישאר בחיפה ולנסות להרוויח דקות בקבוצה לה הוא משתייך. בסכנין התאכזבו אך הודיעו לכליבאת שהם מכבדים את החלטתו, כאשר גורמים במועדון אמרו שהם מקווים שעד תום חלון ההעברות כליבאת עוד ישנה את דעתו.

בינתיים מי שכן צפוי להגיע הוא מהראן אבו ריא. המגן שקיבל הבהרה שלא יגיע על תקן שחקן הרכב מאמין שהוא יכול להרוויח את המקום שלו ב-11 ומרבית הפרטים בינו לבין סכנין סוכמו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully