וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אמיר אבו ניל יבקש להשתחרר לבני סכנין

השחקן מאוד מבוקש בקבוצה של אלי כהן וגם הגיע למשחק שלה נגד מכבי נתניה. יחד עם זאת, בעכו לא רוצים לשחרר אותו ובנוסף, הפועל חיפה אליה הוא שייך רוצה שהוא ישוב לשורותיה

one

שחקנה של הפועל עכו, אמיר אבו ניל, צפוי להיפגש היום (שלישי) עם מאמן הקבוצה שלומי דורה ועם חברי הנהלה כדי לבקש להשתחרר מהקבוצה. אבו ניל מבוקש מאוד בבני סכנין ומאוד רוצה לעבור לשורותיה. הוא כבר עדכן את ראשי עכו בנושא ובפגישה יבקש רשמית לעזוב. יחד עם זאת, לפי גורמים בעכו אין כוונה לשחרר את אבו ניל, במיוחד לאור המצוקה בה נמצאת הקבוצה. אבו ניל מצדו, יפעיל לחץ כדי להשתחרר בכל זאת. אגב, הקשר-חלוץ ישב אתמול ביציע בסכנין וצפה במשחקה של הקבוצה נגד מכבי נתניה.

לוואלה! ספורט נודע שאבו ניל אף שוחח עם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שכרטיסו שייך לה ושהוא מושאל ממנה לעכו. כץ אמר לשחקן שאם הוא רוצה לעזוב את עכו, הוא רוצה לראות אותו חוזר לחיפה אלא שהוא כאמור מעדיף לעבור לבני סכנין. בחיפה אמרו שלא מן הנמנע שכץ יודיע לאבו ניל שאם הוא עוזב את עכו, הוא מתעקש על חזרתו לחיפה שכן הוא מעריך אותו מאוד. יחד עם זאת, אבו ניל הרגיש בקיץ שראובן עטר לא מעוניין בו ולכן הוא מעדיף את סכנין ולא את הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully