וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוב לא ניצחה, דומב: "המשחק נטה לבית"ר"

האדומים שנראו לא טוב ב-1:1 בטדי, צברו שש נקודות מ-27 האחרונות והם קרובים לקו האדום. דומב: "במחצית השנייה השחקנים איבדו כוחות ונסוגנו. שלם עם ההחלטה לפתוח עם ביטון ובאלדה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב איבדה הערב (שני) יתרון 0:1 מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי ונפרדה מהקבוצה מהבירה ב-1:1. האדומים סופרים ארבעה משחקים ללא ניצחון והם צברו שש נקודות בלבד מ-27 האחרונות. האדומים הציגו יכולת לא טובה ולא היו רחוקים מהפסד, והם עדיין קרובים לקו האדום - חמש נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

המאמן אסי דומב סיכם: "היית רוצה לנצח, אבל לפי יחסי הכוחות במגרש, בעיקר במחצית השנייה בה נסוגנו אחרי ששחקנים איבדו את הכוחות שלהם, היה משחק שנטה לטובת בית"ר. במחצית הראשונה היינו עדיפים, במחצית השנייה הם היו טובים יותר, התוצאה משקפת את המשחק".

דומב נשאל על כך שפתח עם אמידו באלדה ודודו ביטון למרות ששניהם הגיעו רק בשבוע שעבר ואל הספיקו לערוך כמות גדולה של אימונים: "אני שלם מאוד וראינו את ההבדל שהשחקנים החדשים עשו. כל עוד היה להם כוח לשחק, ראינו את האיכות והכוח שהם נותנים לקבוצה. לא רציתי למשוך אותם יותר מדי כדי למנוע פציעות ולכן החלפתי אותם במחצית השנייה. אני בטוח שנקבל מהם יותר".

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במחצית הראשונה הוא עוד חייך. דומב/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אסי דומב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully