וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "לא נעים, אבל עברתי את זה בבית"ר", רוני לוי: "שמחה גדולה"

19.1.2015 / 21:48

אחרי ה-0:2 בסכנין, שוער מכבי נתניה הגיב לעימות עם אוהד הקבוצה: "מדברים על תרבות כדורגל וחבל שזה קורה". רוני לוי: "מאמין שנמצא את הפתרונות למצב הקשה". אלי כהן: "חייבים להיות זהירים יותר"

one

אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות ושלושה בכל המסגרות, חזרה הערב (שני) מכבי נתניה לחייך. רוני לוי, בהופעת הבכורה שלו כמאמן הצהובים לאחר שהחליף בתפקיד את יוסי מזרחי, רשם ניצחון עם 0:2 בחוץ מול בני סכנין בזכות שערים של ערן לוי (40) ולארי קאיודה.

עוד לפני המשחק נרשם אירוע מכוער מאוד כשאוהד של נתניה התעמת מילולית וכמעט גם פיזית את שוער הקבוצה אריאל הרוש. לאחר המשחק, כשאוהדי נתניה קראו לשוער לבוא להודות להם, הוא סירב, עד שערן לוי החזיר אותו למגרש ורוני לוי ביקש ממנו להודות להם. כמו כן, נרשמו עימותים בין אוהדי שתי הקבוצות. במהלך המשחק נרשם עימות בין אוהד סכנין לשחקן הקבוצה איסמעיל ריאן, כשהשניים החליפו קללות.

אריאל הרוש התייחס בסיום לתקרית שאירעה לפני המשחק ואמר: "אפשר לחלק את היום הזה לשניים. באתי לעלות לאוטובוס כרגיל והאוהדים קיללו אותי מעבר למה שמגיע לשחקן כדורגל ועניתי להם. אז אחד מהאוהדים בא והחל להתקרב לעברי. השחקנים באו והורידו אותו מהאוטובוס. זה לא מפחיד אותי, אבל זה לא צריך להיות בכדורגל. מדברים פה על תרבות של כדורגל וחבל שדברים כאלה קורים. זה לא נעים, אבל עברתי את זה בבית"ר, אז יש לי קצת ניסיון. לא ניתן לעשרה אוהדים להרוס את כל הקהל הזה של מכבי נתניה.

"כשאתה מנצח, תמיד הכל טוב ויפה. נקבל את המשכורות ומפה אני רוצה לשלוח את כל ההצלחה שבעולם ליוסי מזרחי, אנחנו נמשיך הלאה ואני מקווה שנצליח לעלות בטבלה".

מאמן נתניה רוני לוי התייחס לחזרה שלו ואמר: "זה מועדון נעורי, גדלתי כאן על הכוכבים הגדולים, חונכתי במועדון ענק. מכבי נתניה תמיד היה מועדון גדול, כך שהשמחה שלי עכשיו גדולה מאוד. להתחיל ברגל ימין במשחק חוץ קשה כזה - אני מאוד שמח. המצב במועדון לא אידיאלי, יש קשיים במועדון, אני רואה את המאמצים שנעשים כאן. המצב קשה וכולם נרתמים ומנסים לעשות את המקסימום, ואני מאמין שנמצא את הפתרונות.

"אולי זה ייקח קצת זמן. הייתי רוצה לראות את הסגל הזה נשאר ואם אפשר היה לחזק הייתי רוצה להתחזק. בשביל שזה יקרה נצטרך לשחרר שחקן, אולי להביא שחקן זול, אבל זה מאוד חשוב. אם נמשיך בדרך הזאת אני חושב שנישאר בליגה". על התקרית בה היה מעורב הרוש אמר לוי: "אריאל הרוש בחור חזק ומנוסה ולמוד מצבים לא נעימים, לצערי, זה היה אירוע יחיד שלא משקף את הקהל".

מאמן הפועל עכו אלי כהן אמר: "לא יודע אם זה משבר. הגענו למשחק שהיה ברור לנו שיהיה קשה, מול קבוצה שהחליפה מאמן, ידענו שנתניה תקשה עלינו. יש לנו בעיה שכשאנחנו סופגים את השער הראשון קשה לנו לחזור, ואנחנו צריכים לדעת לשחק מול קבוצות שמצופפות. במחצית השנייה החזקנו בכדור בערך 70 אחוז, אבל זה לא עזר.

"אנחנו חייבים להיות יותר זהירים ולא לספוג שערים, השער במחצית השנייה שינה לגמרי את צורת המשחק. צריך לתת קרדיט לנתניה, ששיחקה עם 9-10 שחקנים מאחור, זה מאוד הקשה עלינו. במשחקים כאלה צריך לדעת לשחק חכם, עם סבלנות ותעוזה, וזה משהו שלא עשינו. אנחנו צריכים עוד כמה שחקנים בקישור ובהתקפה, אין לנו עומק. אני מקווה שהנושא של כליבאת ייפתר השבוע, ואנחנו עם הפנים קדימה".

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מבסוט הערב. לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully