וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין עשויה לצרף את מהראן אבו ריא

19.1.2015 / 16:04

השחקן שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של הפועל חיפה עשוי לחזור לאקסית, למרות שהובהר לו שלא יגיע על תקן שחקן הרכב. בקבוצה עשויים להגביר את הניסיונות לצירוף אבו לאבן

one

בני סכנין מעוניינת במגנה של הפועל חיפה מהראן אבו ריא. השחקן שכבר קיבל הודעה על הרצון לשחרר אותו עשוי להצטרף לקבוצה בה שיחק בעבר. המגן שוחח עם ראשי בני סכנין בימים האחרונים והבין מהם שהם מעוניינים לצרפו לקבוצה, אך בו בזמן הבהירו לו שאינו מיועד להיות שחקן הרכב בשלב הראשוני והרצון הוא לצרפו כדי להעמיק את הסגל. אבו ריא צפוי להסכים למתווה הזה ולהצטרף לבני סכנין כשעד השבוע הבא תתקבל החלטה סופית בנושא.

בנוסף, בסכנין יפנו ככל הנראה בימים הקרובים להפועל באר שבע כדי לנסות להשאיל את יוסף אבו לאבן עד סוף העונה. אבו לאבן לא זוכה לקרדיט בבאר שבע ובסכנין מאמינים שהוא יוכל לתרום לקבוצה. בינתיים מי שיצטרף רשמית לקבוצה באופן כמעט ודאי הוא דייגו קאצ'ובה הברזילאי. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, השחקן סיכם כבר את כל תנאיו כאשר סכנין אף סיכמה על תשלום של 35 אלף שקלים להפועל ירושלים, זאת בשל סעיף שחרור שהיה קיים לשחקן וקאצ'ובה צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים.

מהראן אבו ריא שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה לסכנין. אבו ריא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully