וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס שרצר מצטרף לוושינגטון נשיונאלס

19.1.2015 / 14:40

החתמה גדולה לנשיונאלס, שהשיגו את הפרי אייג'נט, זוכה הסיי יאנג של 2013. שרצר יצטרף לרוטציה המצוינת, בה מככבים כבר סטיבן שטרסבורג וג'ורדן צימרמן. יובאני גאיירדו עובר לטקסס

מקס שרצר דטרויט טייגרס. Carlos Osorio, AP
משלים רוטציה חייתית. שרצר/AP, Carlos Osorio

כבר בעונה שעברה החזיקה וושינגטון ברוטציה אימתנית שסיימה בין היתר ראשונה ב-MLB ב-ERA. אלא שבפלייאוף הנשיונאלס גילו שזה לא מספיק והודחו כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול האלופה שבדרך סן פרנסיסקו.

כעת, זכתה הקבוצה מהבירה לחיזוק משמעותי, כאשר הגיעה לסיכום עם מקס שרצר על חוזה לשבע שנים. המגיש, שאחרי חמש שנים מצוינות בדטרויט, כולל זכייה בתואר הסיי יאנג ב-2013 וזכייה בתואר מלך הניצחונות של ה-AL בשתי העונות האחרונות, נכנס לפגרה כשחקן חופשי, בחר לחבור בוושינגטון לסטיבן שטרסבורג, ג'ורדן צימרמן, דאג פיסטר, ג'יו גונזאלס וטאנר רורק, במה שנראית כמו הרוטציה הטובה בליגה בעונה הקרובה. ייתכן שהנשיונאלס יבחרו או ייאלצו להעביר את אחד המגישים שלהם בטרייד.

שרצר בן ה-30 מחזיק במאזן 50:91 לאורך הקריירה וב-ERA 3.58. הוא שיחק שנתיים באריזונה ועוד חמש שנים עם הטייגרס. את העונה האחרונה סיים במאזן 5:18 ועם ERA של 3.15.

* גם טקסס מתחזקת והגיעה לסיכום עם מילווקי על טרייד שיעביר אליה את המגיש יובאני גאיירדו בן ה-28. גאיירדו למד בתיכון בפורט וורת' וככל הנראה זה מה ששיכנע אותו לעבור לריינג'רס.

יובאני גאייארדו שחקן מילווקי ברוורס. AP
קרוב לבית. גייארדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully