וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאנגליה? בירם כיאל בודק אופציות בליגת המשנה

19.1.2015 / 13:04

הקשר הישראלי לא נכלל בסגל של סלטיק מאז סוף נובמבר ורוצה לעזוב לפני תום חוזהו בקיץ. מספר קבוצות מעוניינות בו, כשעל פי דיווחים בסקוטלנד ברייטון של כריס יוטון היא הרצינית מכולן

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
מנג'ר ברייטון כריס יוטון רוצה קשר מנוסה למרכז המגרש. כיאל/GettyImages

האם בירם כיאל יעבור בינואר לאנגליה? לוואלה! ספורט נודע כי השחקן בודק כמה אופציות בליגת המשנה באנגליה ועשוי לבצע את המעבר בשבועות הקרובים. אחת הקבוצות המעוניינות בקשר הישראלי, כך על פי דיווחים היום (שני) בסקוטלנד, היא ברייטון מצמרת הצ'מפיונשיפ.

כזכור, הקשר בן ה-26 יסיים בקיץ את חוזהו בסלטיק וממעט לשחק העונה, כך שהוא מחפש תחנה חדשה, ואילו מנג'ר ברייטון כריס יוטון רוצה קשר מנוסה למרכז המגרש. סקאוטים של הקבוצה המליצו לו על כיאל, שהספיק לשחק העונה במדי סלטיק במוקדמות ליגת האלופות ובליגה האירופית. בליגה, כאמור, הוא מיעט לקבל דקות ולמעשה לא נכלל בסגל מאז 22 בנובמבר.

אותו יוטון, אגב, רצה לצרף את כיאל כאשר אימן את נוריץ' לפני שנתיים. אז הוא הגיע כמה פעמים לחזות בקשר שכיכב במדי סלטיק, ובמועדון הסקוטי דובר על סכום המוערך ב-5 מיליון ליש"ט. מאז סבל כיאל מפציעות וחל פיחות במעמדו, למרות שהיה שותף לשלוש אליפויות, וכעת זו עשויה להיות עסקת השאלה קצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully