וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלופה לעידו לוי: באר שבע פנתה לטהא ודמארי, גם מישאלוב הוצע

19.1.2015 / 16:50

במועדון סימנו שלושה בלמים למקרה ששחקן מכבי נתניה לא יגיע: בלם מכבי הרצליה קיבל הצעה, בלם הפועל עכו ברשימות וגם זה של רעננה. קינן שוחח עם אלישע לוי ולא יגיע. ומה עם שכטר?

one

בהפועל באר שבע מגבירים הילוך בכל הנוגע להחתמת בלם. הבעלים אלונה ברקת הנחתה את אנשי המועדון למצוא פתרון למצוקת הבלמים, שכוללת את פציעת טומיסלב פאיוביץ' (בספק למשחק) והרחקת ויליאם סוארס עד אמצע השבוע, והודיעה לסוכני שחקנים כי תהיה מוכנה לשלם לכל היותר 20 אלף שקל ברוטו לחודש (לא כולל מענקי ניקוד) לבלם שיגיע. המשמעות היא שבאר שבע תנסה לצרף בלם לא בכיר לקבוצה. ברקת כבר הגישה הצעה לבלם מכבי נתניה עידו לוי, בסך 20 אלף שקל ברוטו במקום 30 אלף שהוא מרוויח כיום, ונציגיו דרשו לשפר את ההצעה כדי שיגיע לקבוצה.

אתמול בדקה הקבוצה אפשרות להעביר את ניצן דמארי ממכבי הרצליה, תמורת פיצוי למועדון, אם לוי לא יגיע. עם דמארי נערכה שיחה ראשונית, ובמועדון סימנו כבר את שתי האופציות הבאות למקרה שהבלם לא יעבור: משה מישאלוב מהפועל עכו וריף פרץ מהפועל פתח תקוה. מספר בלמים אחרים הוצעו אתמול, וההערכה היא שעד יום רביעי יוחתם בלם בקבוצה. דקל קינן, שמחזיק בהצעות מהפועל תל אביב ומכבי נתניה, שוחח עם אלישע לוי ובשלב זה לא יצטרף לקבוצה, מה גם ששכרו גבוה פי כמה ממה שברקת ייעדה לרכש.

כמו כן, במועדון פנו היום גם להפועל רעננה כדי לברר כמה יעלה להעביר לשורות הקבוצה את הבלם לואי טהא ובמקביל לבלמים האחרים, באר שבע מנהלת מו"מ גם איתו.

ניצן דמארי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שוחח עם נציגי באר שבע. דמארי בימיו במדי מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

במקביל, ברקת ערכה מספר שיחות עם נציגו של איתי שכטר, אבי נמני. נשיאת המועדון עדיין לא עירבה את שאר אנשי המועדון במגעים משום שעדיין לא נרשמה התקדמות. שכטר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט בתחילת דצמבר, עשוי להגיע רק אם יפחית בדרישות הכספיות שלו. "אלונה לא הביאה את אלירן עטר משיקולים כלכליים, צריך להבין שעסקת שכטר יקרה בהרבה. יש כאן סעיף שחרור, והוא דורש שכר גבוה יותר. ההפרש בין העסקאות יכול להגיע עד שני מיליון שקל".

באר שבע הודיעה אתמול כי תערוך הגרלה בין אוהדי הקבוצה על הזכות לרכוש כרטיס למשחק בסמי עופר, מול מכבי חיפה, במוצאי שבת. ההרשמה החלה אתמול ותסתיים מחר. ההגרלה תיערך בשעות הצהריים. אוהד שזכה בכרטיס יוכל לממש את זכאותו עד יום שישי בבוקר. בסך הכל, 2,100 אוהדים יזכו בהגרלה ויוכלו לממש את זכאותם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
"אלונה לא הביאה את אלירן עטר משיקולים כלכליים, צריך להבין שעסקת שכטר יקרה בהרבה"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully