וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה מחו וצעקו "ביזיון", טואטחה בכה בחדר ההלבשה

18.1.2015 / 22:15

אווירת משבר אצל הירוקים: המשטרה פיזרה את המפגינים אחרי ההפסד לרעננה, ראיוס ספג קללות. המגן בכה, שחקנים: "רע לו עם המצב". בלבול: "המצב חריג, יש כאן בעיה מקצועית ומנטלית"

במכבי חיפה קיוו שהזעזוע של חילופי המאמנים יעשה את שלו והקבוצה תעלה על דרך המלך, אבל מרקו בלבול צריך להתכונן אולי למאבקי תחתית בעונה הזו. הירוקים המאכזבים הפסידו הערב (ראשון) 1:0 להפועל רעננה שחלפה על פניהם בטבלה. צ'אם ממאדו כבש את שער הניצחון (49) אחרי טעות נוראית של מתן אוחיון שניסה להחזיר כדור לסטויקוביץ' אך לא הבחין בחלוץ רעננה שהתגנב וכבש מקרוב. חיפה רחוקה כעת ארבע נקודות בלבד מהמקום שממנו יורדים ללאומית בתום העונה, הקהל הירוק שרק בוז לקבוצה לקראת הסיום והלחץ בכרמל מתגבר.

עשרות אוהדים המתינו לשחקנים לאחר המשחק, כאשר מרבית הקללות כוונו לעברו של רובן ראיוס. המשטרה הגיעה לפזר את המפגינים. טאלב טואטחה בכה בחדר ההלבשה, שחקנים הגיבו: "רע לו עם המצב, הוא לקח קשה את ההפסד".

אייל משומר, שנפצע והוחלף בדקה ה-27, סובל ממתיחה וייבדק.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הבין לאן הוא מגיע. מרקו בלבול/ברני ארדוב

מרקו בלבול אמר בסיום: "הבנתי שהגעתי לסיטואציה לא קלה ושלא מחכה לי עבודה קלה. ראינו את זה היום במשחק. היו יותר מדי איבודי כדור, לא היינו סבלניים וספגנו מהמצב היחיד שלהם, שהיה טעות שלנו. המצב חריג, אבל אני בטוח שנדע לצאת ממנו. יש כאן בעיה מקצועית ומנטלית, הסיטואציה לא פשוטה ואנחנו עובדים על זה. יש כאן שחקנים טובים ואני מאמין בהם. נמצא את הפתרונות".

על צירופו הקרב של אלירן עטר והרכש לו הוא מצפה, אמר בלבול: "מדברים על הרבה מאוד שמות, אנחנו רוצים שחקנים שישדרגו אותנו. קמארה חתם בינתיים, אם יהיו שמות נוספים נודיע לכם. יש פוטנציאל בקבוצה הזאת, וכל שחקן שיוכל להתאים לנו נרצה להביא אותו. אנחנו לא צריכים להסתכל רחוק מדי, אלא לייצר מומנטום חיובי, לעבוד קשה ולדבר פחות".

גוסטבו בוקולי אמר בסיום: "אנחנו עדיין לא חוזרים לתוצאות הטובות וצריך להמשיך, אין מה לעשות, זה לא פשוט לאף אחד, אבל צריך להמשיך הלאה. יש ציפיות מהקבוצה, יש ציפיות לקהל, הם באים ומשקיעים והתוצאות לא מגיעות. הקהל מאוכזב ואנחנו מבינים את זה. אנחנו חייבים כבר בשבוע הבא לחזור לעשות תוצאות טובות כדי שהביטחון יבוא והקהל יהיה איתנו. אין לנו הרבה זמן. לדבר זה לא יעזור, צריך לעשות".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה עם שניר שוקר. ברני ארדוב
לחשוב שברעננה רצו לפטר אותו. חיים סילבס/ברני ארדוב

חיים סילבס: "אני גאה להגיד היום - סוף סוף שיחקנו מכוער וניצחנו. כל פעם שיחקנו טוב ולא הצלחנו לנצח בספירה ההיא, היום אני יכול להגיד את זה. גם לנו מותר לנצח ככה, עם משחק התקפה לא טוב, אבל רוח קבוצתית אדירה. לא עשיתי שום שינוי, הכול נשאר אותו דבר. הזעזוע של הפיטורים והחזרה כמובן השפיע, אבל באופן אבסורדי די חיזק את כולם, במיוחד אותי. אני מקווה שבהמשך גם נציג יכולת יותר טובה".

בנוגע לרכש אמר סילבס: "אנחנו עובדים בצורה שקטה, לא נתקן את מה שלא שבור. אנחנו רוצים להתחזק במקומות מאוד מסוימים, בגדלים שמתאימים להפועל רעננה ובלי לפגוע בחיבור הקבוצתי. זו הדרך שלנו, אני גאה להיות במועדון הזה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הפסידה לרעננה, הקהל שרק בוז

לכתבה המלאה
רשמית, חלק מהתחתית. ויאם עמאשה עם רובן ראיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully