וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דייגו קאצ'ובה סיכם את תנאיו

19.1.2015 / 1:05

רכש ראשון לאלי כהן: הקשר הברזילאי של הפועל ירושלים, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לחתום רשמית ועשוי לשחק בשבוע הבא נגד קרית שמונה. גם כליבאת ואזורוב על הכוונת

one

דייגו קאצ'ובה, קשרה הברזילאי של הפועל ירושלים, סיכם הלילה (ראשון) את תנאיו בבני סכנין וצפוי לחתום רשמית. קאצ'ובה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ניהל בימים האחרונים משא ומתן עם הקבוצה והלילה הצדדים הגיעו להבנות. בסכנין יעשו מאמצים לאחר המשחק מול מכבי נתניה או אפילו לפניו, לחתום רשמית עם הברזילאי ולהעבירו בבקרת התקציבים כדי שיוכל לקחת חלק במשחק מול קרית שמונה בשבוע הבא.

קאצ'ובה בן ה-24 יהיה החיזוק הראשון של המאמן החדש אלי כהן, כשבקבוצה מקווים שמוחמד כליבאת יבקש להשתחרר ממכבי חיפה ויצטרף. עידו אקסברד שהיה מבוקש לא משוחרר מאחי נצרת בשלב זה ובקבוצה שוקלים גם צירופו של האקס קוסטדין אזורוב ממכבי פתח תקוה, כשזה יקרה רק אם יאניס פפאדופולוס אכן ישוחרר, כפי שמעוניינים בסכנין.

בשני תפגוש סכנין את נתניה למשחק חשוב מאוד, כאשר חאמד גנאים ישחק בקישור ומוחמד זבידאת בתפקיד המגן השמאלי בשל פציעתו של איגור יובאנוביץ'. גם אחמד קאסום ייעדר מהסגל בשל ההרחקה שלו במשחק מול מכבי יבנה בגביע. רן קדוש ימשיך לפתוח בין הקורות, כשמחמוד קנדיל עשוי לשבת על הספסל לראשונה מאז נפצע.

מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. טל לוי
הבא בתור? מוחמד כליבאת/טל לוי
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully