וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רוצ'ט מתרחק, המו"מ עם אלעד גבאי נמשך

18.1.2015 / 9:40

השער של קשר קרית שמונה פוגע בסיכויים לעסקה, נמשכים המגעים לגבי מגן מכבי חיפה, בן שמעון רוצה גם קשר אחורי. איתמר ניצן: "גם לפני ההרחקה של וויליאם סוארס שלטנו במשחק"

one

במכבי פתח תקוה יצאו עם תחושת פספוס מהמשחק אמש (שבת) בווסרמיל, שהסתיים בהפסד 1:0. המאמן רן בן שמעון נראה מאוד לא מרוצה בסיום, בעיקר לאור העובדה שהקבוצה שיחקה ברוב שלבי המשחק מול עשרה שחקנים. "ראינו למה באר שבע מסוגלת גם בעשרה שחקנים בטדי, כך שידענו שיהיה קשה, אבל יש בעיה בחלק הקדמי ונצטרך לפתור אותה".

במועדון מקווים להשתחרר עוד השבוע סופית מההסכם עם קוסטדין אזורוב ולהביא חלוץ זר במקומו. ניקולאס פלצ'וק, שלא היה בסגל, מתעקש להמשיך עד תום העונה בעוד שבגזרת הרכש יש בעיה: אתמול הודיעה עירוני קרית שמונה כי היא לא מתכוונת, לפחות בשלב זה, לשחרר את אדריאן רוצ'ט. "הכל איתו היה כמעט סגור, אבל השער אתמול קלקל את העסקה", אמרו במלאבס. המשא ומתן עם אלעד גבאי ממכבי חיפה נמשך והשבוע ינסו במועדון לסגור סופית את ההעברה שלו. הקשר היהודי-צרפתי של אייאקס אילן בוקרה חזר לארצו ובשלב זה לא יוחתם, כאשר בן שמעון רוצה קשר אחר במקומו.

איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
תחושת פספוס. ניצן/מגד גוזני

"אין ספק שמדובר בפספוס. אתה מצפה לנצח כל קבוצה, גם את באר שבע ואת קרית שמונה, כשאתה בעשרה שחקנים", אמר איתמר ניצן, "גם לפני האדום של סוארס שלטנו במשחק, הגענו למצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. כל פעם זה מאכזב מחדש. לא לקחת ניצחון במגרש כזה, שאף אחד לא מצפה, זה תחושת פספוס".

ניצן התייחס לבעיות של הקבוצה ולכושר בו הוא נמצא: "את הבעיה של הקבוצה נראה בוידיאו, אני לא יכול לשים אצבע על דבר אחד ספציפי, אבל צריך לעבור על הטעויות וללמוד", אמר השוער, "מבחינה אישית, עבדתי קשה ואני עובד קשה. לא מוותר בשום סיטואציה. אני שמח שאני קוטף את הפירות עכשיו".

"המטרה היא הפלייאוף העליון, כמה שיותר גבוה. אם נצליח להשיג את זה, זה יהיה יותר ממשמח", סיכם ניצן, "צריך סבלנות, לעבוד קשה. לא הצהרנו על דבר בתחילת העונה, אנחנו לא קבוצה שיש בה כמה מיליוני דולרים ואפשר להצהיר על מטרות יוצאות דופן, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully