וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ממתינה לשחרור של עטר. "מלוצ'ה הוא אחד המועמדים"

18.1.2015 / 8:55

הירוקים טרם קיבלו אישור סופי על העסקה מריימס הצרפתית, אך מעריכים כי הדברים יסגרו עד יום שני. גם איתי שכטר עדיין בתמונה ואם יגיע, גם אלון תורג'מן וגם שמעון אבוחצירא עשויים לעזוב

one

שחרורו של אלירן עטר מקבוצת ריימס הצרפתית טרם הגיע למכבי חיפה, מה שגורם לכך שעסקת העברתו של החלוץ אל הירוקים עדיין לא נסגרה. בסביבת עטר טוענים כי השחרור יגיע ביומיים הקרובים, אולם הוא עצמו עוד לא נוחת בישראל משתי סיבות: הראשונה היא כי העסקה לא יצאה אל הפועל והשנייה, ריימס תשוב רק אחר הצהריים ממשחק החוץ שקיימה אתמול בקאן ועטר יגיע לביתו רק בשעות הערב. בחיפה טוענים כי רוב הפרטים מול עטר סגורים, אולם טרם אפשר להכריז סופית על ביצוע העסקה.

כפי שפורסם ביום שישי, חיפה עדיין רוצה גם את איתי שכטר, שמצדו דורש חוזה ארוך טווח עם שכר של כ-350 אלף דולר לעונה. המאמן מרקו בלבול רוצה לשחרר את אחד החלוצים שלו בחודש ינואר, כאשר אלון תורג'מן הוא המועמד המוביל לעזוב ושמעון אבוחצירא אחריו. אם שכטר יגיע, יכול להיות ששניהם יעזבו את הקבוצה.

ביום שישי פורסם בתקשורת הקרואטית כי הבלם מריו מלוצ'ה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נמצא על סף סיכום במכבי חיפה וכי השחקן של היידוק ספליט כבר הביע נכונות לעבור לירוק. בחיפה לא הכחישו אתמול כי הגישו הצעה עבור השחקן, אך הבהירו: "מלוצ'ה הוא אחד המועמדים ברשימות שלנו. לא נציע חצי מיליון יורו, אבל יש מגעים". הקבוצה תתארח הערב (ראשון, 20:15) בנתניה במשחק חוץ מול הפועל רעננה, כשעוד קודם לכן גילתה כי בשמינית גמר גביע המדינה תארח את עירוני קרית שמונה, מחזיקת הגביע ומוליכת הטבלה.

הקשר הספרדי מיצ'ל עבר בדיקת אולטרסאונד בשריר הירך האחורי. בבדיקה לא נמצא קרע, אך התגלתה פגיעה קלה בעצב. במהלך השבוע הקרוב יעבור השחקן טיפולי פיזיותרפיה, לאחריהם ייקבע המשך טיפול ומנוחה נוספת אם יזדקק לכך.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
מתי תגיע ההודעה הרשמית? עטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully