וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבאר שבע: "נחתים בלם השבוע". שכטר עדיין מועמד

18.1.2015 / 17:30

פציעת פאיוביץ' (בספק לחיפה) ועזיבת אסקלינג הותירה את אלישע לוי ללא בלמים. ברקת הציעה לעידו לוי 20 אלף שקל לחודש. טרם הוגשה הצעה לחלוץ נאנט. מסתמן: דובב גבאי יחתום. גם שמותיהם של ריף פרץ, מישאלוב ודמארי עלו

one

הפועל באר שבע הסתפקה אתמול (שבת) ב-0:1 ביתי וקטן על מכבי פתח תקוה, אבל אחרי ההפסד בווסרמיל להפועל רעננה במחזור הקודם והניצחון הדחוק על מכבי הרצליה בגביע, בקבוצה בבירת הנגב היו מאוד מרוצים משלוש הנקודות. יחד עם זאת, בבאר שבע נלחצו מאוד מהרחקתו של וויליאם סוארס, שכן הבלם השני של הקבוצה, טומיסלב פאיוביץ', פצוע ובספק למשחק מול מכבי חיפה ואילו יואכים אסקלינג שוחרר למ.ס. אשדוד. בשל הסיטואציה שנוצרה, באר שבע קיבלה החלטה להחתים במהרה בלם, עד יום רביעי, כדי שזה יוכל להתאמן עם הקבוצה ולפתוח במשחק הבא, בחיפה מול הירוקים.

המועמד המוביל להצטרפות לקבוצה הוא עידו לוי ממכבי נתניה ובכוונת סגנית האלופה לפנות עוד היום לקבוצה מעיר היהלומים ולבקש לשאול את הבלם עד תום העונה, ייתכן שעם אופציה לרכישה עתידית. באר שבע כבר פנתה ללוי, שקיבל הצעה לחתום על חוזה של 20 אלף שקל לחודש (במקום 30 ברוטו כיום), לא כולל מענקי ניקוד. לאור המצוקה הכלכלית במכבי נתניה, הדבר בהחלט אפשרי וגם דין מימוני מעירוני קרית שמונה הוא אופציה, אם כי משנית יותר. שלושה מועמדים נוספים, שמועמדותם נבדקה בסוף השבוע, הם ריף פרץ (שוחרר מהפועל פתח תקוה), ניצן דמארי (מכבי הרצליה) ומשה מישאלוב (הפועל עכו), שמהווים אלטרנטיבה אם לוי לא יגיע בסופו של דבר. "אין ספק שיש לנו מצוקת בלמים. נשתדל להחתים בלם עוד השבוע, אולי כבר עד אמצע השבוע", אמרו במועדון.

דובב גבאי הפועל באר שבע בועט פנדל. ברני ארדוב
טוב לו בבאר שבע. גבאי/ברני ארדוב

בבאר שבע טרם רשמית לאיתי שכטר, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בתחילת דצמבר בוואלה! ספורט, אך הוא יוכל להגיע רק אם יפחית משמעותית בדרישות השכר שלו. במידה ששכטר לא יגיע, באר שבע תבדוק את אופציית אלון תורג'מן ממכבי חיפה ואם אף חלוץ לא יצטרף לבסוף, היא תמשיך לבנות על דובב גבאי. החלוץ חזר אחרי פציעה ארוכה והשבוע קיבל הצעה משודרגת, כאשר ההערכה היא כי חוזהו יוארך בקרוב: ""יותר חשוב זה הנקודות שעשינו, אבל מחמיא לי מאוד לקבל שלט תמיכה מהאוהדים. כיף לקבל את האהבה הזאת", אמר החלוץ, "אני רוצה להתקדם צעד צעד, עשיתי רק משחק אחד אחרי חודשיים וחצי, תקופה שבה לא הרגשתי את הדשא. אני מתרכז בדקות משחק".

"אני בטוח שכל הקבוצות יאבדו נקודות, אגלה לכם סוד: גם אנחנו", המשיך גבאי בנוגע למאבק האליפות, "אני מקווה שאנחנו נרשום הכי מעט מעידות עד סוף העונה". על השאלה האם נלחץ בעקבות הפרסומים כי המעודון מעוניין בעטר ובביטון, שסיכמו בקבוצות אחרות לבסוף, אמר גבאי: "אני פחות מתייחס לזה. אם המועדון רוצה להביא שחקן, נקבל אותו באהבה. אין לי שום מילה בעניין". גבאי נשאל האם יאריך את חוזהו: "מה שבטוח הוא שאני נשאר פה עד תום העונה. אחרי זה? שני הצדדים מאוד רוצים. אני מאמין שנגיע לעמק השווה. אני אוהב את הקהל. טוב לי פה. העדיפות שלי היא באר שבע".

לפני המשחק אתמול, שלומי ארבייטמן ואליניב ברדה החליפו ביניהם את החולצות, אולי בניסיון לשבור את הבצורת משני משחקי הליגה האחרונים ("רעיון שעלה במקרה וסוכם ביניהם, אז למה לא?", אמרו במועדון). מאור מליקסון שוב לא כבש, אבל החילוף המוקדם שלו לא נבע מאכזבה, אלא בגלל סיכום מוקדם עם אלישע לוי, מתוך ניסיון לא להחמיר את הפציעה. בחדר ההלבשה נרשמה שמחה מאופקת בסיום, כאשר חלק מהשחקנים דיברו על הברוטליות של שחקני מכבי פתח תקוה: "הם באו לפרק בתחילת המשחק, אבל מהר מאוד הראנו להם מי בעל הבית", אמר אחד השחקנים. במועדון שיבחו את המשחק של דודי טויטו, שייכנס בהדרגה לרוטציה, אולם אופיר דוידזאדה יפתח בהרכב לאחר שריצה עונש הרחקה משלושה משחקים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עדכון ראשון: 08:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully