וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי לשחקני בית"ר: "לא אעשה דבר מבלי לעדכן אתכם"

18.1.2015 / 15:05

מאמן בית"ר ירושלים נוטה לעזוב, אך החליט להישאר בתפקידו לפחות עד אחרי המשחק מול הפועל תל אביב. באימון המסכם אמר לשחקניו: "יש לנו משימה חשובה, אני כמאמן כאן איתכם"

one

יממה אחת בלבד לפני המשחק המסקרן בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב בטדי (שני, 20:55, ערוץ 1), מעמדו של מנחם קורצקי מוסיף להיות מעורער. בבית"ר חששו כי קורצקי יתפטר כבר אתמול או היום וניסו לדחות את ההחלטה שלו לפחות עד לאחר המשחק מול האדומים ובמקביל, לקיים שיחה בינו לבין הבעלים אלי טביב. בשעות הבוקר נראה היה שקורצקי לא יגיע לאימון המסכם, אך לאחר היוועצות עם עוזריו, החליט להגיע ולהדריך את הקבוצה במשחק מחר.

"אני לא מתעסק בשמועות, יש לבית"ר משחק חשוב מחר ואנחנו מתמקדים רק בו. אני קורא לקהל שלנו לתמוך בנו, אנחנו זקוקים לזה", אמר קורצקי בהודעה קצרה לתקשורת.

אחר כך, ערך קורצקי אסיפה עם השחקנים לקראת המשחק מחר והתייחס גם לחרושת השמועות בסוף השבוע האחרון. "ראשית, אני רוצה להזים את השמועות מאתמול", אמר לשחקנים. "אנחנו כצוות ואני כמאמן כאן אתכם יחד, לא אעשה דבר מבלי לעדכן אתכם. יש לנו משימה מחר, משחק חשוב למועדון ולקהל מול הפועל תל אביב. צרם לי וכאב לי לשמוע שקיללו אתכם אתמול, אני איתכם".

לגבי המשחק מחר הוסיף המאמן: "בהפועל יש משב רוח מרענן בעקבות צירופם של שחקנים חדשים. גילי ורמוט הוא שחקן המפתח שלהם, רמזי ספורי הוא הכוח העולה בהפועל, עלינו להשגיח היטב בעיקר על שניהם. נבוא ונשחק את המשחק שלנו, שהביא אותנו למקום הרביעי. יש לנו מחויבות למועדון ולקהל שלנו".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
סוף הרומן? קורצקי/אדריאן הרבשטיין

הקרע בין קורצקי לטביב נמשך. גורמים במועדון אמרו אתמול: "על פי הלך הרוח, הפור נפל. במקרה הטוב קורצקי יישאר עד לאחר המשחק מול הפועל תל אביב ולאחר מכן הצדדים ייפרדו. אין קשר לתוצאת המשחק וגם אם ננצח, קשה להאמין שמשהו ישתנה. בכדורגל הכל יכול להיות, אך התחושה היא כי קורצקי כבר קיבל את ההחלטה שלו".

בבית"ר עדיין מקווים שאיכשהו הדברים יסתדרו: "הסיכוי היחיד באמת שקורצקי יישאר הוא ניצחון על הפועל ואולי כל המצב שלו ושל טביב ישתנה והם ימצאו את עמק השווה ויפתרו את המחלוקות. כרגע לא נראה פיתרון כזה, אבל הכדורגל דינמי, במיוחד בבית"ר ירושלים".

הסיטואציה הבעייתית לא מעניקה שקט לשחקנים, שאתמול התעניינו לכל אורך הערב מה מעמדו של מאמנם לקראת יום שני. חלק משחקני הקבוצה אמרו: "אנחנו מנתקים את עצמנו ומתרכזים באיך להחזיר את הכבוד של כולם. אנחנו לא עיוורים ורואים מה קורה ורק מקווים שמנחם יישאר עד יום שני. אולי אחרי ניצחון על הפועל תל אביב כולם יחשבו אחרת. כרגע זה מרגיש רע מאוד לכולם".

קרוב ל-20 אלף צופים הבטיחו את מקומם בטדי, מתוכם למעלה מ-2,000 אוהדי הפועל תל אביב, שאולי התעוררו בעקבות מסע הרכש ובסוף השבוע רכשו יותר מ-1,500 כרטיסים. בבית"ר מאמינים כי עקב העובדה שצפוי מזג אוויר טוב מחר ולמרות האווירה השלילית סביב המועדון, לפחות 25 אלף אוהדים יגיעו מחר לאצטדיון.

(עדכון ראשון: 8:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully