וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "יצאנו פראיירים, בליגה משוגעת כזו אסור לאבד סתם נקודות"

18.1.2015 / 8:27

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים לאחר ההפסד לעירוני קרית שמונה אך מרוצים מהיכולת. קרית שמונה רוצה את אוסטווינד בינואר, אבל איזי שרצקי עשוי לחכות לסוף העונה כשהוא יהיה שחקן חופשי

one

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי ההפסד 2:1 מול עירוני קרית שמונה. התחושה הכללית הייתה שהקבוצה הייתה צריכה לצאת לכל הפחות עם נקודה מהמפגש מול המוליכה. "קיבלנו שערים בגלל טעויות מגוחכות", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "יש תחושה שיצאנו פראיירים, בליגה כזו משוגעת אסור לאבד נקודות ככה סתם".

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
איכזב. שוב. קובארז'/ברני ארדוב

בנוסף להפסד, במועדון לא אהבו את הקריאות של חלק מהאוהדים לכיוונם של סטיבן כהן ולירן סרדל. "גם אם לירן וסטיבן היו פחות טובים זה לא מצדיק לקלל אותם", אמר אותו שחקן, "הם נותנים הכל ואנחנו צריכים כולם את הדחיפה של האוהדים".

מי שספג ביקורות היה השוער פז'מיסל קובארז', שלטעת אנשי חיפה היה אשם בשער הראשון ויכול היה למנוע את הכדור של רוצ'ט עוד לפני שפגע במשקוף.

"ההפסד מאכזב מאוד", אמר הבלם גל כהן, "המשכנו את התקופה הטובה שלנו ואנחנו עדיין בתקופה טובה למרות ההפסד. קרית שמונה קבוצה פנטסטית שתרוץ עד הסוף, אבל נפלנו בדברים קטנים. גם בגול הראשון וגם בגול השני שהיה קומדיה של טעויות. החליפו פה לאחרונה חצי קבוצה וזה לוקח זמן. הליגה מאוד צפופה, לא נשברנו מנטלית בתקופות הקשות, ואנחנו עכשיו לא נחים על זרי הדפנה. נמשיך בדרך הנכונה למרות ההפסד. הצפיפות בליגה משאירה אותנו בפוקוס".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
אור אוסטווינד הפועל חיפה חוגג עם המאמן ראובן עטר. אדריאן הרבשטיין
מבוקש. אוסטווינד/אדריאן הרבשטיין

מי שהצטיין גם אתמול היה אור אוסטווינד, ששמו עלה לכותרות לא פעם בתקופה האחרונה בשל התקופה הטובה בה הוא נמצא. מי שרצתה לראות את השחקן מגיע אליה בחלון ההעברות בינואר היא עירוני קרית שמונה, אלא שהעובדה שהשחקן יהיה חופשי בסוף העונה גורמת לכך שהבעלים איזי שרצקי מעדיף שלא לשלם סכום גבוה, אותו צפוי יואב כץ לדרוש כעת, ולשוחח עם השחקן על אפשרות של צירופו בעונה הבאה. שרצקי מעריך מאוד את אוסטווינד וייתכן שכבר בתקופה הקרובה ישוחח עם השחקן ונציגיו, שכן אוסטווינד רשאי לנהל מו"מ לגבי העונה הבאה עם כל קבוצה. גם כץ, שמעריך מאוד את הקשר, צפוי להיפגש עם אוסטווינד ולהציע לו חוזה ארוך טווח.

גם מהראן לאלה ממשיך לקצור מחמאות ונראה שהשחקן ימשיך בהרכב למרות הצירוף של זרקו קוראץ' ושל שחקני התקפה נוספים שעשויים לחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully