וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הדמעות: החזרה של אדריאן רוצ'ט לעניינים בקרית שמונה

18.1.2015 / 8:22

השער של הקשר ששב להרכב גרם לאביו למרר בבכי ביציע ולאופיר מזרחי לדמוע. בסיום גם הוא התקשה לכבוש את ההתרגשות. הבלוג של שלמה וייס על מי שעשוי להפוך ל"רכש" הטוב ביותר של המוליכה

one

בעירוני קרית שמונה נרשמה אתמול (שבת) שביעות רצון מניצחון החוץ 1:2 על הפועל חיפה. בסיום ניתן היה לראות לפי התגובות על הספסל כמה היה חשוב למאמן ברק בכר ולשאר אנשי הקבוצה לנצח אחרי ההפסד הראשון בליגה בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקוה. גם הבעלים איזי שרצקי היה מרוצה מאוד והחמיא לשחקנים לפני שיצא ממנהרת חדר ההלבשה - אליהן נכנס לראשונה אחרי שלושה משחקים בהם היה מורחק.

שרצקי דיבר גם על נושא הרכש וההתעקשות שלו לא לחזק את הקבוצה בשלב הנוכחי: "ראיתם היום כמה שחקני מפתח היו על הספסל. בשנה שעברה סיימנו במקום הראשון בפלייאוף העליון, והעונה חיזקנו את הקבוצה בעוד ארבעה שחקנים, אז למה אני צריך עוד חיזוק?". בקרית שמונה אם כן, מבינים שייתכן שבחלון ההעברות לא יגיע חיזוק, אך למרות זאת גורמים במועדון אמרו שאם יימצא שחקן ישראלי בסכומים נמוכים יחסית שיהיה מקובל על בכר, ייתכן שהוא יצורף.

בקרית שמונה היו מרוצים מאוד מהעובדה שהחלוץ רוג'רס קולה חזר לכבוש ומאמינים שלחלוץ הזמבי תהיה חשיבות גדולה במאבקי הצמרת העונה. אחד מהשחקנים אמר: "חשוב שקולה כבש וחשוב שניצחנו אחרי שפיגרנו. למרות שגם הפעם לא היינו בשיאנו, נראינו טוב יותר מאשר במחזורים האחרונים. זה מעודד".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא צריך חיזוק. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

הסיפור הגדול אתמול היה אדריאן רוצ'ט. השחקן שכבר היה בדרך החוצה חזר להרכב, כבש והצטיין. הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה גילו עניין ברוצ'ט לאחרונה ושרצקי כבר התבקש לאפשר לו לעזוב לקבוצה בה הוא יזכה לקבל דקות משחק, אבל בסיום המשחק הבעלים כבר הבהיר שהוא לא ישחרר את הקשר. "יכול להיות שמה שהיינו צריכים היה מתחת לאף" אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "מי שרואה את אדריאן באימונים מבין כמה הוא חשוב לקבוצה. הוא באמת שחקן ענק והלוואי שהוא יישאר".

שרצקי כאמור לא מתכוון לשחרר את רוצ'ט, אך הדברים עוד יכולים להשתנות בשבועיים הקרובים אם הקשר שוב לא יקבל את דקות המשחק להן הוא מצפה. "אמרתי גם קודם שלא התפקיד שלי להתעסק במה יהיה בעתיד", אמר רוצ'ט בסיום המשחק, "אני בסך הכול רוצה לשחק. היו דיבורים והתעניינות מכמה קבוצות. אני מאוד רוצה לשחק בקרית שמונה, אבל אם זה לא מסתדר אין מה לעשות. אני כבר לא ילד ויש לי ילדים ומשפחה להאכיל. קיבלתי את ההזדמנות וברק נתן לי את הביטחון. הגול הזה בא בזמן חשוב מבחינתי".

רוצ'ט שהיה אחד מהסמלים הגדולים של טיפוח שחקנים צעירים בעונת האליפות של קרית שמונה, עשוי להוות את זריקת הריענון שהקבוצה הייתה זקוקה לה, אולי להיות ה"רכש" שהקבוצה צריכה. יום לפני המשחק ברק בכר לקח את השחקן לשיחה והבהיר לו עד כמה הוא מרוצה ומעריך את ההשקעה שלו באימונים למרות שאינו קיבל יותר מדי דקות. רוצ'ט שהבין שההזדמנות שלו תגיע והגיע למשחק בשיא הריכוז. במחצית הראשונה הוא רץ כמעט ללא הפסקה, אך לא התבלט עד שבדקה ה-43 שחרר את כל הרגשות שהיו לו בבטן עם טיל למשקוף ופנימה.

הראשון להתפרץ אחרי השער היה אופיר מזרחי הצעיר, שרוצ'ט נחשב למודל לחיקוי עבורו. מזרחי הזיל דמעות ורוצ'ט שראה זאת רץ אליו מיד, חיבק אותו חיבוק וזכה לנשיקות וטפיחות על השכם גם משאר החברים לקבוצה. "אדריאן הוא אחד השחקנים האהובים עלינו", הבהיר שחקן של קרית שמונה " הוא באמת מודל לחיקוי. שחקן שמתאמץ ועובד קשה למרות שהוא לא משחק. הוא דוגמא לכולנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
תקופה לא קלה. רוצ'ט/קובי אליהו

"לא קל לשבת על הספסל ועוד במועדון שעשיתי בו הרבה דברים יפים, אבל ידעתי שזה חלק מהמקצוע", הסביר רוצ'ט, "ידעתי שהצעירים מסתכלים עליי ואני מהווה דוגמא, אז התאמנתי קשה ותמכתי בכל החברים. אני שמח שהמועדון מצליח. פתחתי משחק אחד בהרכב ואני לא יודע מה יהיה במשחק הבא, אני רוצה לשחק כדורגל בקרית שמונה".

אלא שלא רק על הדשא ההתרגשות גאתה, גם ביציע ההתרגשות הייתה בשיאה. אביו של השחקן שראה את בנו עובר תקופה קשה, התפרק. הדמעות כבר לא עצרו כשהכדור פגע במשקוף וחדר פנימה והאב הגאה הבין שהרגע הגדול של הבן הגיע והוא יכול לשחרר אנחת רווחה.

בסיום רוצ'ט עוד עמד כאמור מול המיקרופונים ודיבר על העתיד ועל הזמן בו ישב על הספסל, אלא ששאלה אחת גרמה לו לחשוף כמה קשה באמת הייתה התקופה האחרונה עבורו: היא השאלה על אביו שבכה ביציע . הקשר עמד עם דמעות בעיניים והבהיר בתנועות ידיים שאת הריאיון הזה הוא כבר לא יכול להמשיך. בקרית שמונה מקווים שאת היכולת הוא דווקא ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully