וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים חוששים שקורצקי יתפטר לפני הפועל תל אביב

17.1.2015 / 23:08

שחקנים וגורמים במועדון מנסים לשכנע את המאמן שלא לעשות צעד דרסטי לפני המשחק ורוצים ליזום שיחה בינו לבין טביב. הבעלים פנה לאוהדים: "אל תתייחסו לשמועות שעשויות לפגוע במועדון"

המתיחות בבית"ר ירושלים לא נרגעה גם במהלך יום שבת. גורמים במועדון ושחקנים מרגישים שהמאמן מנחם קורצקי עשוי להודיע על התפטרות ומנסים להניא אותו מכך. אחד מהגורמים אף הסביר: "יש כאן נתק וזו הבעיה. קורצקי כנראה מרגיש שטביב מחכה שישים את המפתחות ולא בטוח שזה הסיפור כאן".

מעבר לכך, אותם גורמים מנסים לייצר שיח בין טביב למאמן בניסיון לפתור את המחלוקות בין הצדדים או לפחות לשים אותן בצד עד לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. "טביב לא מתכוון לפטר את קורצקי והמטרה היא למצוא את המכנה המשותף כדי לפתור את המחלוקות", אמרו בבית"ר, "אם קורצקי יחליט אחרת זה משהו אחר, אבל אם כולם יפעלו בלי אמוציות אפשר למצוא פתרונות. בסופו של דבר טביב כן מעריך את קורצקי והוא נתן לו גב. בשיחה ביניהם הרבה דברים יכולים להיפתר".

בשעות הערב הם שחקנים בקבוצה שלחו הודעות למאמן ואף שוחחו עמו וביקשו ממנו לא לעשות צעד קיצוני. יחד עם זאת, אף גורם שדיבר עם קורצקי לא יכול היה לומר בוודאות שהמאמן יעמוד על הקווים ביום שני ואף אחד לא יופתע אם עד אז יחליט להרים ידיים ולעזוב.

הבעלים אלי טביב הוציא היום הודעה רשמית בשמו: "אני פונה לקהל האוהדים הנפלא שלנו, אל לכם להתעסק ברכילות ובשמועות שעשויות לפגוע במועדון. אנו צריכים להתמקד בעידוד ובתמיכה לקראת המשחק ביום שני הקרוב. אני מודע לאכזבה בעקבות ההדחה מגביע המדינה, זה לא נעים ואף מעציב, חשוב לזכור, גם בליגות הגדולות באירופה ישנם מקרים בהם קבוצות גדולות כמו בית"ר מודחות בידי קבוצות מליגות נמוכות, זה הקסם והיופי שבמפעל הזה, נעשה הכל בכדי לתקן בעונה הבאה.

"אנו עושים את כל המאמצים על מנת להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי. זה לא פשוט לקלוע בדיוק ולכן אנו מתמקדים ובודקים כדי לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר עבור הקבוצה וזאת כדי לא לחזור על טעויות העבר, כמו בשנה שעברה, בה הבאנו שחקנים טובים אולי, אך כאלו שלא התאימו לצרכים של הקבוצה. יש לנו עוד מטרות בעונה הזו ואנו רוצים וצריכים את תמיכת האוהדים שלנו בהמשך הדרך כדי לעמוד במטרות שלנו".

בתוך כך ישנו גם משחק ליגה להתכונן אליו ובית"ר ערכה היום אימון בסגל מצומצם של 16 שחקנים. אופיר קריאף ושלומי אזולאי התאמנו בנפרד בגלל פציעות, אבל צפויים להיות כשירים למשחק נגד הפועל תל אביב. עדיין לא ברור אם זאביק חיימוביץ יוכל לשחק ואם הוא ייעדר, טל כחילה ימשיך להחליף אותו במרכז ההגנה.

אלי טביב, מנחם קורצקי, אופיר קריאף, חנן ממן. מגד גוזני
מתיחות גדולה. טביב וקורצקי/מגד גוזני

אירגון האוהדים "לה פמיליה" שהיה אמור לערוך לפני המשחק תצוגה במלואת 10 שנים לאירגון החליט לבטל אותה ואף הוציא הודעה בנושא: "עקב הביזיון שחווינו באשקלון, החלטנו בארגון לא להישאר אדישים למצב הקבוצה. כבר היום עלו נציגים מהארגון לבית וגן בכדי להראות למערכת שאדישות לא בבית ספרנו, השחקנים והמאמן ספגו אש מכיוון הקהל והמסר לקראת יום שני עבר בצורה הכי מדוייקת שיכולה להיות. יחד עם זאת לא שכחנו מול איזו טינופת אנחנו עומדים להילחם ביום שני ועם כל הצער והכאב הגדול שלנו, החלטנו כן לבוא ולדחוף את הקבוצה אך לא במתכונת המתוכננת מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully