וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון על שחקני באר שבע: "הגיבו לעבירות כאילו ירו בהם ברובה ציד"

17.1.2015 / 21:29

הפועל באר שבע גברה 0:1 קשה על מכבי פתח תקוה, בן שמעון שלח עקיצה ליריבה. אלישע לוי: "אהבתי את הגישה של השחקנים והדרך, גם אם זה לא היה יפה. את הרמה נשפר בהמשך"

one
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. רוני לבנה
אפשר לחייך. אלישע לוי/רוני לבנה

הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות חשובות מאוד, כשניצחה בביתה 0:1 את מכבי פתח תקוה ושמרה על מרווח סביר ממכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה. ג'ון אוגו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-17, ועל אף הרחקתו של וויליאם סוארס בדקה ה-45 (יחמיץ את מכבי חיפה), קבוצתו הצליחה להחזיק מעמד.

"בלי שני הבלמים שלנו, בעשרה שחקנים, במשחק כזה חשוב, ידענו לבוא ולעמוד טוב", אמר אלישע לוי. "אהבתי את הגישה של השחקנים והדרך, גם אם זה לא היה כל כך יפה בחצי השני. זה היה יעיל. השגנו ניצחון מאוד, מאוד, מאוד חשוב ואת הרמה נשפר בהמשך. לצופף זה הדבר הכי קל, במחצית שלמה מכבי פתח תקוה לא הגיעה למצב אחד. כשצריך לעשות את זה צריך לדעת לעשות את זה. אנחנו אוהבים את ברדה גם אם הוא לא מביא מספרים, במשך שנה הוא נותן באופן קבוע את המספרים שלו, וגם הפעם הוא ייתן את המספרים שלו. גם כשהוא לא נותן מספרים הוא מאוד חשוב לנו, והכי חשוב שהקבוצה תנצח".

ג'ון אוגו, שכבש את השער היחיד במשחק, אמר בסיום: "הדבר הכי חשוב זה שניצחנו, קשה לשחק נגד קבוצה טובה, וקשה לשחק בעשרה שחקנים, אבל מגיע לנו קרדיט, נלחמנו, עבדנו קשה ואני שמח שניצחנו. צריך להמשיך לשחק ככה ולאסוף נקודות, יש עוד הרבה נקודות".

בצד המפסיד, היה רן בן שמעון מאוכזב מאוד מהתוצאה הסופית: "הפסד מאוד מתסכל, מאוד מרגיז. גם בחצי הראשון לחצנו, בחצי השני היינו צריכים ליזום יותר ולהיות קצת יותר אמיצים. הפסדנו במשחק שאנחנו לא צריכים להפסיד בו. הקבוצה משתפרת, כל מי שרואה אותנו יודע את זה. גם היום עשינו הרבה מאוד דברים יפים, ניקח אותם ונמשיך הלאה".

בן שמעון נשאל על ידי שדר ספורט2 על האגרסיביות של קבוצתו, וטען לתגובות מוגזמות משחקני באר שבע: "היו כמה פאולים אגרסיביים, אבל היו פה כמה שחקנים שדי ידועים בקטע הזה, והגיבו כאילו ירו בהם ברובה ציד דו קני. לא היה פה שום משחק אגרסיבי מעבר ללגיטימי".

שער יפה, מגיע לו לחגוג. אוגו/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully