וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש חוסר ביטחון, אבל עשינו ניצחון גדול"

17.1.2015 / 20:18

מאמן קרית שמונה היה מרוצה מהחזרה של שחקניו מפיגור והחמיא לרוצ'ט: "היה מספר 1 על המגרש, הוא ראוי להערכה". יואב כץ: "היינו טובים יותר מהמוליכה. אחזק את הקבוצה בעוד כמה עמדות"

one

עירוני קרית שמונה הבטיחה לעצמה הערב (שבת) לפחות עוד שבוע בפסגת ליגת העל, כשידעה לחזור מפיגור ולנצח 1:2 בחוץ את הפועל חיפה. האדומים מהכרמל הגיעו אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד ונהנו מוולה של מהראן לאלה (33), אבל אדריאן רוצ'ט בשערו הראשון העונה, הפציץ למשקוף ופנימה בדקה ה-43, לפני שרוג'רס קולה נגח את שער הניצחון בדקה ה-54.

עירוני קרית שמונה חזרה מפיגור וגברה 1:2 על הפועל חיפה

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ירענן את ההרכב גם במשחקים הבאים. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה, סיכם: "עשינו ניצחון גדול, לא פשוט לחזור מפיגור אחרי שהפסדנו בפעם הראשונה בשבוע שעבר. שלטנו במשחק, אבל יש עדיין חוסר ביטחון, שהניצחון הזה יישפר לקראת ההמשך. הפועל חיפה הייתה מסוכנת במצבים הנייחים. עשינו רענון היום ונעשה גם במשחקים הבאים".

על הצטיינותו של אדריאן רוצ'ט, שהוזכר כמועמד לעזוב ובכל זאת קיבל את המקום בהרכב והרשם, אמר המאמן: "רוצט היה מספר אחת על המגרש. הוא היה בורג חשוב באליפות והשנה הוא מחליף מצוין. זה לא קל לעבור תקופה כזו, שהוא לא משחק הרבה וזה ראוי להערכה. איזי אמר שאם יגיע מישהו שיכול לשדרג אותנו הוא יביא, אבל להביא שחקנים בסכומים גבוהים לא נוכל. אם יהיה שחקן צעיר שנוכל לפתח, נביא אותו".

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת והיינו טובים יותר, אבל התוצאה לא הייתה בהתאם. הקבוצה עושה טעות קטנה פה ושם, אבל שיחקנו יותר טוב ממוליכת הטבלה. נצטרך לעבוד על תיאום בין שוער להגנה ועוד טעויות קטנות, ואם נשפר אז נוכל לדבר על פלייאוף עליון. אני רוצה לחזק את הקבוצה בעוד כמה עמדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully