וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פוקס מונה למאמן שיקגו ברס

17.1.2015 / 9:21

ימים ספורים בלבד לאחר שנפרד מדנבר, המאמן הוותיק כבר קיבל משרה חדשה ויחליף בתפקיד את מארק טרשטמן. גארי קוביאק יתראיין אצל הברונקוס, בריאן סטורק מניו אינגלנד לא כשיר ליום ראשון

ג'ון פוקס מאמן דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
לא לקח לו הרבה זמן למצוא עבודה חדשה. פוקס/AP, Jack Dempsey

לג'ון פוקס לא לקח יותר מדי זמן למצוא עבודה חדשה. ארבעה ימים בלבד אחרי שהמאמן נפרד מדנבר בתום ארבע עונות, הוא סיכם על חוזה לארבע שנים בשיקגו ברס. הדובים, אחרי עונה רעה במיוחד, פיטרו את מאמנם הקודם מארק טרשטמן ויקוו שפוקס יעשה עבודה טובה יותר.

המאמן הוותיק הוביל את דנבר לזכייה באליפות ה-AFC מערב בכל אחת מארבע עונותיו במייל היי סיטי, הראשונה עם טים טיבו ושלוש הבאות עם פייטון מאנינג מאחורי הסנטר. הוא החזיק במאזן 18:46 מצוין בעונה הסדירה, אבל רק 3:2 בפלייאוף. פוקס החזיר את דנבר לסופרבול בעונה שעברה, לראשונה מאז ימי ג'ון אלווי בסוף שנות ה-90', אולם הוא הובס שם מול סיאטל. ההדחה הביתית בחצי גמר החטיבה נגד אינדיאנפוליס עלתה לו בסופו של דבר במשרה, אולם כאמור, הוא לא נותר מובטל יותר מדי זמן. זו תהיה קבוצתו השלישית של פוקס כמאמן ראשי בליגה לאחר שהדריך את קרוליינה במשך שנים ארוכות (2002-2010).

* מחליפו של פוקס בדנבר עשוי להיות גארי קוביאק. מי שאימן את יוסטון במשך כמה עונות, עד שפוטר לקראת סיום העונה שעברה ועבד בעונה החולפת כמתאם ההתקפה של בולטימור, יתראיין לתפקיד המאמן הראשי של הברונקוס. דאג מארון, שעזב במפתיע את בפאלו בסיום העונה, אמור היה להגיע אף הוא לראיון, אך העדיף לבטל על מנת לראות קודם מה קורה בין קוביאק לקבוצה.

* ניו אינגלדנ תיאלץ להסתדר בגמר ה-AFC מול הקולטס ביום ראשון ללא הסנטר הפותח שלה, בריאן סטורק. לאחר שנפצע במשחק מול בולטימור, נטש ולא התאמן כל השבוע, הקבוצה הכריזה כי סטורק לא כשיר בשל פגיעה בברך וכעת יהיה מעניין לראות איך הפטריוטס יבחרו להסתדר בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully