וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה: הובאן יפתח כבלם

16.1.2015 / 10:52

פאיוביץ' פצוע, ועל כן הקשר יירד אחורנית בשבת (19:15, ספורט 1): "העיקר שננצח". טויטו ימשיך כמגן שמאלי, גורדנה עדיין סובל מכאבי גב. מנגד: ניצן ימשיך לפתוח, פסר חוזר להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה בכל חמשת המפגשים האחרונים בליגה. יחס השערים בשלושת המשחקים האחרונים 1:10 לאדומים.

* ובכל אותם חמשת המפגשים האחרונים, למרות כמות השערים של באר שבע, רק שחקן אחד כבש יותר מפעם אחת. מאור בוזגלו, כמובן.

seperator

מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

רועי גורדנה עדיין סובל מכאבי גב, ואילו אופיר דוידזאדה עדיין תחת עונש הרחקה והשניים לא ישחקו. דודי טויטו ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי, ובעקבות פציעת טומיסלב פאיוביץ' ושחרור יואכים אסקלינג לאשדוד, אלישע לוי צפוי לפתוח עם אובידיו הובאן כבלם. הרומני כבר הוכיח בעבר שהוא מסוגל לשחק בעמדה הזאת. ג'ון אוגו יפתח לצד גל אראל. מאור מליקסון כשיר למשחק, וצפוי לפתוח.

"בשבילי הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה תנצח ופחות חשוב לי באיזה תפקיד אני משחק. אני אוהב לשחק כקשר אחורי אבל אם צריך אותי כבלם אני משחק כבלם, העיקר שננצח", אמר הובאן לקראת המשחק. "המחמאות שנותנים לי נחמדות, אבל הפוקוס שלי הוא לעזור לקבוצה שלי להגיע למטרות שלה. ברגע שאני בריא והקבוצה משחקת טוב ואני עוזר לה זה מספק אותי. הגישה שלי אומרת שבכל משחק אנחנו צריכים לבוא ולנצח, הדיבורים על תואר? צריך לבוא בגישה של כל משחק לגופו, משחק אחרי משחק. תוצאות רואים בסוף".

דובב גבאי, שהיה אמור להיכלל בסגל למשחק האחרון בגביע ולא נכלל בו בסופו של דבר, עשוי לערוך הופעת בכורה לאחר שאלישע לוי כלל אותו בסגל שלו למשחק מחר. גבאי עשוי להאריך בקרוב את החוזה שלו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים (למטה) בולם את הובידיאו הובאן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
כלבויניק. הובאן/קובי אליהו

מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

המשחק בגביע המדינה באולגה לא הוציא את רן בן שמעון מכליו. המאמן לא ערך אסיפה על המשחק, ומרוצה מאוד מכך שהקבוצה עברה לשלב הבא. "כולם ראו מה קרה לבית"ר ירושלים ובני סכנין, צריך להודות שהיכולת לא הייתה טובה, אבל לפחות לא חגגו על חשבוננו", אמרו במועדון. המאמן ערך היום אסיפת שחקנים, בה הפתיע כשהקרין וידאו עם כל השערים שהקבוצה הבקיעה העונה. את רוב הדגשים שם בן שמעון, כמובן, על היכולת הטובה של שחקני ההתקפה מול קריית שמונה. לאחר האסיפה קיבלו ניקולס פלצ'וק וקוסטדין אזורוב הודעה כי הם לא יהיו בסגל למשחק. פתח תקוה הודיעה לאזורוב עוד לפני המשחק מול אולגה כי הוא לא בתוכניות והם מנסים להעבירו לבני סכנין.

ומה לגבי ההרכב? איתמר ניצן שמציג יכולת מצוינת ימשיך בשער על חשבון צחי גיגי שחוזר מפציעה, ויחזור למערך של חמישה שחקני הגנה. איבן הרצג ממשיך ב-11 שלו ולא צפוי לעזוב בינואר, כשעומר דנינו ודניאל דימוב יצטרפו אליו. נאור פסר שלא שיחק באולגה בגלל צהובים יחזור לעמדת המגן השמאלי, כשדור אלו ישחק בצד ימין. בקישור תורגלו מרואן קבהא ויובל יעקובוביץ' לצד חרסיסיץ', ואילו גיא מלמד יפתח לצד עידן שמש בהתקפה. האחרון מקבל לאחרונה קרדיט רחב מבן שמעון וכבש בשני המשחקים האחרונים.

איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ימשיך לפתוח על אף שגיגי כשיר. ניצן/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: גל אראל

עד לפני מספר שבועות אף אחד לא ספר את גל אראל כשחקן הרכב. אבל אז הגיעה ההרחקה של ג'ון אוגו לפני מכבי תל אביב, הפציעה של טומיסלב פאיוביץ' ששינתה לאלישע לוי את התוכניות, והופ, אראל הופך פתאום ממחליף קבוע לשחקן שרואה קצת דשא. אראל הוכיח בעונה שעברה שהוא להתחרות על חולצת ההרכב. אם ימשיך להשתפר, אין סיבה שהוא לא ימשיך בקבוצה לפחות עד תום העונה.

מכבי פתח תקוה: איבן הרצג

סיפור חזרתו למכבי פתח תקוה הוא אחד המוזרים שקרו העונה בכדורגל הישראלי. הבלם הקרואטי פתח במשחק אחד בחודשיים, אבל רצף של אירועים גרמו לרן בן שמעון, בעיקר מכת פציעות, להחזיר אותו מהיציע להרכב הראשון. הרצג מוכיח במשחקים האחרונים שבן שמעון ויתר עליו כנראה מהר מדי. מחר, מול החלוצים של באר שבע, תהיה לו משימה קשה בהרבה.

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
אין סיבה שלא ימשיך עם הקבוצה עד סוף העונה, ואולי יותר. אראל/רוני לבנה

הרכבי הקבוצות

שופט: מנשה משיח
אצטדיון: וסרמיל
קהל: 6500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully