וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נתניה רוצה את קינן. תורג'מן או אבוחצירא יעזבו

16.1.2015 / 8:13

במועדון מקווים לסגור סופית את עסקת אלירן עטר עד יום ראשון, תמוז או שכטר עשויים להגיע בהמשך. הבלם הוזכר כמועמד גם לבאר שבע, אך לא יעבור לקבוצה בה ישמש כבלם שלישי. מלוצ'ה יגיע?

one

במכבי חיפה מקווים לסכם סופית עד יום ראשון את מעברו של אלירן עטר. החלוץ עדיין לא סיכם סופית בקבוצה אך רוב התנאים נסגרו בעל פה. עטר ישתכר כ-300 אלף דולר בעונה, לשלוש וחצי השנים הקרובות. העסקה הייתה כדאית מאוד עבור מכבי חיפה בעיקר לנוכח העובדה שסכום השחרור של איתי שכטר מנאנט לבדו זהה כמעט לשכרו של עטר לעונה וחצי הקרובות, כך שהיא גם יכלה להציע לו חוזה ארוך יותר. למרות זאת, שכטר ותמוז עדיין על הפרק ואם אחד מהשניים לא ישוחרר בחינם ויוכל להגיע כעת, חיפה תעקוב אחריהם גם לקראת הקיץ.

בעקבות ההחתמה הצפויה מתכוון מרקו בלבול לשחרר חלוץ. ויאם עמאשה צפוי להישאר ולכן אלון תורג'מן או שמעון אבוחצירא יעזבו. קריית שמונה ומכבי נתניה מעוניינות בשניים, כמו קבוצות רבות אחרות בליגה.

בלבול מתכוון לצרף כרגע בלם זר כששמו של שחקן היידוק ספליט מריו מלוצ'ה הקרואטי עלה על הפרק ופניה כבר נעשתה לקבוצתו באמצעות סוכן השחקנים פאלי רמדני. אתמול, אגב, דווח בקרואטיה כי השחקן מחזיק בהצעה מישראל אך לא נכתב מאיזו קבוצה. לאחר הגעת בלם, חיפה תשחרר את אחד הבלמים שלה. כפי שפרסמנו בעבר, הפועל באר שבע כבר הביעה התעניינות בדקל קינן, אולם אתמול בשעות הערב הצטרפה קבוצה נוספת למירוץ אחריו: מכבי נתניה, בה שיחק הבלם בעבר. בשלב זה, קינן מעדיף ללכת ולשחק בקבוצה שתוכל להעניק לו את חולצת ההרכב הראשון. בבאר שבע לא מתכוונים להבטיח לקינן דבר כזה לאור שביעות הרצון מהבלמים הזרים ולכן בשלב זה לא בטוח שהעסקה תצא לפועל. בבאר שבע מעריכים שאם קינן יחתום בנתניה, זו תשחרר את עידו לוי וכך תיווצר עסקה סיבובית במסגרתה האחרון יעבור אליה. בלבול עצמו הבהיר כי הוא לא מתכוון לשחרר בלם לפני שימצא מחליף.

כזכור, לחיפה נוצרה בעיה בנוגע לשחרור הזר הספרדי מיצ'ל שאמור לעזוב לאחר הגעת בלם, וזאת משום שהוא סובל מפציעה שבעקבותיה ייעדר כחודש. במקרה כזה, חיפה תקפיא אותו או תהפוך אותו לשחקן חופשי באמצעות תשלום פיצוי.

חיפה תחל היום בהכנות למשחק מול הפועל רעננה ובלבול צפוי לערוך שוב מספר שינויים בהרכב. רובן ראיוס עשוי לחזור ל-11.

שחקן מכבי חיפה, דקל קינן. קובי אליהו
לא רוצה להיות שחקן ספסל. קינן/קובי אליהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully