וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטווינד ערך אימון מלא וצפוי לפתוח מול קרית שמונה

15.1.2015 / 13:40

הבדיקה שעבר הקשר לא גילתה ממצאים חריגים והוא יחזור למפגש מול האלופה. מגרלשווילי: "רוצים להמשיך במומנטום שהתחלנו בליגה, בבית נרצה לנצח"

אור אוסטווינד ערך היום (חמישי) אימון מלא יחד עם חבריו, לאחר שלא נמצאו ממצאים חריגים בצילום אולטראסאונד שעבר אתמול. הקשר שנמצא בתקופה טובה צפוי לחזור להרכב במשחק הביתי מול קרית שמונה בשבת. הבעלים יואב כץ ינחת היום בישראל וישהה בארץ בתקופה הקרובה, כשעל הפרק שחרורם של אוסיי מאוולי ומהראן אבו ריא, כשגם מעמדו של טוסיין ריקטס לא ברור.

אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
יהיה כשיר. אור אוסטווינד/ניב אהרונסון

"אנחנו עושים הפרדה בין הגביע לליגה", אמר חיים מגרלשווילי אחרי האימון שהסתיים בגשמים עזים. "הגביע הסתיים, ועכשיו רק הליגה לפנינו. איבדנו יותר מדי נקודות בסיבוב הראשון, ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום שהתחלנו בליגה כדי לצבור כמה שיותר נקודות. קרית שמונה חזקים מאוד ומאומנים מאוד, אבל לנו יש את המטרות שלנו ובבית נרצה לנצח". על הפלייאוף העליון אמר המגן: "למרות שאנחנו בתקופה טובה, אני לא מסתכל גבוה מדי, אלא מסתכל למטה כי הליגה צפופה מאוד. אני רק רוצה לברוח מהתחתית". על יכולתו האישית אמר מגרלשווילי: "אני חושב שכל הקבוצה משחקת טוב, וזה לא רק אני. זה כל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully