וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדל ובאלדה עברו בבקרה ויוכלו לשחק בראשל"צ

האדומים היו צריכים למצוא מימון לשניים מכיוון שחוזהו של דני עמוס עדיין מופקד בבקרה. השוער הקמרוני צפוי לפתוח בגביע (19:00, ספורט 5+ לייב). לחץ גדול במועדון לקראת המשחק

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

חוזיהם של שני שחקניה החדשים של הפועל תל אביב, אפולה אדל ואמידו באלדה, עברו הבוקר (חמישי) בבקרת התקציבים והשניים יהיו רשאים לשחק הערב בחוץ נגד הפועל ראשון לציון בגביע המדינה (19:00, ספורט 5+ לייב). אדל אמור לפתוח בין הקורות ולמעשה לערוך בכורה מחודשת בקבוצה בה שיחק שנתיים.

האדומים העבירו לבקרה ערבויות חדשות על השניים, והם אמורים להרוויח עד סוף העונה כ-60 אלף דולר יחדיו. הסיבה לכך שהפועל הייתה צריכה להעביר ערבויות חדשות היא כי שוער הקבוצה, דני עמוס, עדיין לא שוחררעל ידי הבקרה ועדיין נחשב שחקן בעל חוזה בקבוצה. בכל מקרה, עד שהדברים מול עמוס יסתדרו, האדומים מצאו פתרונות כספיים אחרים שיאפשרו לה להעביר את שני שחקני הרכש החדשים.

בהפועל תל אביב קיים לחץ גדול מאוד לקראת המשחק הערב. לא מעט גורמים במועדון התבטאו השבוע כי שני המשחקים הקרובים, מול ראשון לציון ובית"ר ירושלים, יכריעו את עתידו של אסי דומב בקבוצה. הפסד בשניהם – אמרו בהפועל – יגרום לכך שלא יהיה מנוס מפרידה מהמאמן. יחד עם זאת, החלטה בנושא אמורה להתקבל על ידי המנהל המקצועי איל ברקוביץ', שכבר אמר לא מעט פעמים בחודשים האחרונים שדומב יאמן עד סוף העונה. ייתכן שההתעקשות של ברקוביץ' להשאיר את דומב בתפקיד, תביא גם להדחתו מהפועל. בכל מקרה, הדברים יתבהרו ביום שני אחרי המשחק בטדי מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully