וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו מינתה את ג'ים טומסולה כמאמנה החדש

15.1.2015 / 7:50

טומסולה אימן את קו ההגנה של הניינרס מאז 2007 ושימש בעבר כמאמן זמני למשחק אחד לאחר פיטוריו של מייק סינגלטרי. ג'ק דל ריו מונה למאמן אוקלנד, דן קוויל מועמד מוביל לתפקיד באטלנטה. מרקוס מריוטה הודיע שהוא ייצא לדראפט הקרוב

ג'ים טומסולה מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Paul Sakuma, AP
טומסולה נכנס לנעליים גדולות/AP, Paul Sakuma

סן פרנסיסקו שמה הלילה (בין רביעי לחמישי) קץ לשמועות והודיעה על מינויו של ג'ים טומסולה לתפקיד מאמן הקבוצה. הניינרס חיפשו בשבועיים שחלפו מאז סיום העונה מחליף לג'ים הארבו שעזב לאחר ארבע עונות ומצאו אותו בדמות מי שהיה מאמן קו ההגנה שלהם מאז 2007 וקיבל כעת קידום גדול. טומסולה אימן ב-2006 את ריין פייר מ-NFL אירופה עליה השלום וכאשר מייק סינגלטרי פוטר מסן פרנסיסקו, הוא הוביל את הקבוצה כמאמן זמני לניצחון במשחק האחרון של העונה ואז פינה את מקומו להארבו.

* גם לשכנה מעברו השני של המפרץ, אוקלנד, יש מאמן חדש: ג'ק דל ריו, שעזב את תפקידו כמתאם ההגנה של דנבר. דל ריו עבד עם הברונקוס בשלוש העונות האחרונות, כאשר קודם לכן הוא היה מאמן ג'קסונוויל בין 2003 ל-2011. עם הג'אגוארס הוא החזיק במאזן של 71:68 ושתי העפלות לפלייאוף, אך פוטר לפני תום עונתו האחרונה.

* מי שעדיין מחפשת מאמן היא אטלנטה, כאשר על פי הדיווחים, השם המוביל ברשימה של הפאלקונס הוא מתאם ההגנה של סיאטל, דן קווין. שני הצדדים נפגשו כבר והם יעשו זאת שוב בשבוע הבא, אחרי משחקה של סיאטל מול גרין ביי.

* ביל קלהאן, מתאם ההתקפה של דאלאס, לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. קלהאן מחפש לעצמו אתגר חדש. הקאובויס הגיעו לפני יומיים לסיכום עם המאמן ג'ייסון גארט על חוזה חדש.

* זוכה ההייזמן הטרי, הקוורטרבק מרקוס מריוטה, יוותר על שנתו האחרונה בקולג' וייכנס לדראפט הקרוב, בו הוא צפוי להיבחר במקום הראשון על ידי טמפה ביי. מריוטה, ששיחק באורגון במכללות, הפסיד עם הדאקס בתחילת השבוע לאוהיו סטייט במשחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully