וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לצ'יפריאן דיאק: תשובה סופית עד חמישי בערב

14.1.2015 / 22:54

הקבוצה מהבירה מציעה לרומני 18 אלף יורו לחודש ודורשת ממנו תשובה מהירה, או שתפנה לאופציות אחרות: "זה חייב להיות מוכרע לכאן או לכאן". מתאוש זכארה מתרחק אחרי שקיבל הצעה מארה"ב

one

בית"ר ירושלים הגישה הערב (רביעי) הצעה כספית משופרת לקשר הרומני צ'יפריאן דיאק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן מנחם קורצקי מאוד מעוניין לצרף את דיאק, אך המו"מ מתמשך בשל פערים כספיים והצעות נוספות בהן הרומני מחזיק. בית"ר הגישה לדיאק הצעת שכר בגובה של 18 אלף יורו לחודש עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת ב-23 אלף יורו לחודש, והוא התבקש להחזיר תשובה עד מחר בערב, אחרת הקבוצה מהבירה תרד ממנו.

בבית"ר אמרו הערב: "זה חייב להיות מוכרע לכאן או לכאן. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, אבל אנחנו צריכים לראות איפה אנחנו עומדים". אגב, דיאק לא שיחק בארבעת החודשים האחרונים לאחר שסבל מקרע ברצועה הצידית. על פי הדיווחים ברומניה הוא החלים וחזר לאימונים מלאים, אך אם יהיה סיכום בין הצדדים, אנשי בית"ר יבקשו ממנו לעבור בדיקות רפואיות מקיפות לפני שיחתום.

דיאק בן ה-28 משחק בקלוז' הרומנית ובעל רקורד של 11 הופעות בנבחרת רומניה. ב-2010 הוא נמכר לשאלקה תמורת כ-3 מיליון יורו אך לא השתלב בבונסדליגה וחזר לרומניה.

בנוגע למתאוש זכארה, ב-24 שעות האחרונות התגלו מספר בעיות שעשויות למנוע מהפולני להגיע לישראל. מעבר לכך שסכום ההשאלה שבית"ר הציעה לא מספק את גורניק ז'אבז'ה, השחקן זכה להצעה מפתה מארה"ב ועשוי לעבור לשם בימים הקרובים. בבית"ר עדיין מקווים שמשהו ישתנה והחלוץ כן יצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully