וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון-הפועל תל אביב: חטאב בהרכב, גוזלן על הספסל

סיבוב ח': אפולה אדל יפתח בשער אם חוזהו יעבור בבקרה (חמישי, 19:00, "הסופרלנד", 5+לייב). מכלוף בשער הביתיים, שינסו לשחזר את הדחת האדומים ברבע הגמר לפני שנתיים

one

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הפועל תל אביב תנבה מחר לרשום ניצחון בגביע המדינה מול עירוני ראשון מהליגה הלאומית (חמישי, 19:00, "הסופרלנד", ספורט5+לייב). האדומים עדיין זוכרים את ההדחה מלפני שנתיים, על ידי אותה קבוצה צנועה, והם יגיעו מאוד דרוכים למשחק מחר.

ארבעה שינויים מרכזיים מתכנן המאמן אסי דומב. רמזי ספורי יעלה במקום של שובל גוזלן שיסופסל לראשונה העונה ואילו שון מלכה יתפוס את מקומו של לוקאס סאשה הפצוע. בנוסף, עוביידה חטאב שלא תוכנן כלל להיות בסגל יחליף את סארי פלאח המורחק. מלבד אלה, אפולה אדל עשוי להחליף את תום אלמדון אם חוזהו יעבור בבקרה התקציבית עוד לפני שריקת הפתיחה. אם לא, אלמדון יפתח זה משחק שני ברציפות בשער של האדומים. ליאור לוי הפצוע יחמיץ גם את המשחק מחר.

הרכב משוער: אפולה אדל, מוחמד אבו אל היג'א, יורחן קולין, עוביידה חטאב, אברהם צ'קול, שי אבוטבול, ישראל זגורי, גילי ורמוט, שון מלכה, רמזי ספורי, שלומי אזולאי.

שי אבוטבול שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אפולה אדל שוער. ברני ארדוב
אפולה אדל יחזור רשמית?/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון מגיעה למשחק כשהיא במומנטום שלילי בליגה אבל עם רקורד של קבוצת גביע טובה. השחקנים של שרון מימר רחוקים רק שש נקודות מהקו האדום בליגה הלאומית והשיגו נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים, כשבכל אחד מהם ספגו שלושה שערים.

הכתומים החתימו השבוע את הקשר הצרפתי ריימה בייקרדיני, ששיחק אשתקד בליגה השלישית בצרפת, וינסו להעבירו בבקרה עד למשחק נגד הפועל תל אביב. מימר, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, יצטרך להסתדר ללא השוער הוותיק יוסי שקל שנפצע לפני שבוע וחצי ברגלו, ואת המקום בשער יתפוס השוער הצעיר דניאל מכלוף, שבמו ידיו הדיח את הפועל תל אביב ברבע הגמר לפני שנתיים. אם הכתומים ירצו לכבוש הם יצטרכו תפוקה מהחלוץ המוכשר אור גירו שמצוי בכושר מצוין ומהקשר עומרי שקל, המצטיין בשורות הקבוצה העונה.

הרכב משוער: דניאל מכלוף, גיא גומברג, גל ספיר, גיא גרוס, יוגב בן סימון, איתי אלקסלסי, ניר נחום, עומרי שקל, טל מאיר, ספואן זועבי, אור גירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully