וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי מכבי תל אביב ישתתפו ב"טורניר הרובעים" היוקרתי בניו יורק

14.1.2015 / 7:11

הקבוצה היא המוזמנת היחידה מחוץ לארה"ב. הילדים ישתתפו בסדנת כדורסל שיקיימו אגדות הניקס אלן יוסטון וג'ון סטארקס, ויצפו באימוני כוכבי המזרח והמערב לאולסטאר

one

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, בשיתוף פעולה עם הנהלת ה-NBA, סיכמו על זימון של קבוצת ילדים א' של מכבי תל אביב (עד גיל 14) להשתתף ב"טורניר הרובעים" שייערך בניו יורק בחודש פברואר במסגרת חגיגות האולסטאר של ה-NBA.

מכבי תל אביב, אלופת אירופה המכהנת, זכתה לכבוד זה כהמשך ישיר לפעילות הענפה של המועדון בארצות הברית, למסע הקבוצה בקיץ האחרון באמריקה ולקשרים ההדוקים עם ראשי ה-NBA. שחקני קבוצת ילדים א' של מכבי תל אביב, אותה מאמן אורי ילון, יזכו בחודש הבא לחוויה של פעם בחיים בניו יורק.

בין היתר ישחקו ילדי מכבי תל אביב שלושה משחקים במסגרת הטורניר, בו הקבוצה היא המוזמנת היחידה מחוץ לארה"ב. הילדים ישתתפו בסדנת כדורסל שיקיימו אגדות הניקס, ביניהם אלן יוסטון, ג'ון סטארקס, ברנרד קינג ועוד, ואף יזכו לראות מקרוב את הסופרסטארים הגדולים בעולם, כשיצפו באימונים של נבחרת כוכבי המזרח ונבחרת כוכבי המערב למשחק האולסטאר.

המשחק מול ברצלונה ביום חמישי הקרוב ביד אליהו יהיה משחקה ה-800 של מכבי תל אביב בגביע אירופה בכל הזמנים. המאזן עד כה הוא 499 ניצחונות לעומת 300 הפסדים, כך שהניצחון הבא יהיה ה-500 של המועדון באירופה. רק לריאל מדריד יש יותר משחקים במפעלים אירופיים. בגביע האלופות וביורוליג למכבי יש יותר משחקים מכל מועדון ביבשת.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הילדים יוכלו לצפות בו מתאמן לאולסטאר. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully