וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון- בית"ר ירושלים: זאביק חיימוביץ' מחוץ לסגל

14.1.2015 / 14:18

בקבוצה מהבירה מקווים לא להגיע כלל להארכה ובעיטות מהנקודה הלבנה בסיבוב ח' של הגביע: "אשקלון יותר טובה מרוב הלאומית". נעים: "אפשר לגרור אותם למשחק קשה" (ה', 21:00, 5+ לייב)

one

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים לא מקלים ראש בהפועל אשקלון ובאימון המסכם של הקבוצה תורגלו בעיטות מ-11 מטר לקראת המשחק בסיבוב ח' של דביע המדינה (ה', 21:00, 5+ לייב). בבית"ר ירושלים אמרו כי "חובה לתרגל פנדלים, אנחנו לא מקלים ראש באשקלון וברור לנו שהמשחק יכול להתסבך ולהיות קשה מאוד. אשקלון עולה בהליכה ללאומית והיא יותר טובה מרוב הקבוצות שם, אולי פרט לבני יהודה".

מי שתורגלו בין הבועטים הם חנן ממן, אופיר קריאף, קלאודמיר פראיירה, תומר סוויסה וגם לידור כהן. כהן עשוי לפתוח, ונראה כי הצוות המקצועי מתלבט בינו לבין תומר סוויסה באגף שמאל. איציק כהן ימשיך כמובן לפתוח בחוד ההתקפה. שלומי אזולאי נטש היום את האימון ונראה כי יזכה למנוחה בתקווה שיהיה כשיר למפגש עם הפועל תל אביב ביום שני. זאב חיימוביץ' סובל ככל הנראה ממתיחה ומי שיפתח במקומו במרכז ההגנה הוא טל כחילה.

לקראת המשחק הקצתה הנהלת הפועל אשקלון כ-500 מקומות חניה עבור אוהדי בית"ר ירושלים ברחבת היכל הספורט בעיר הנמצאת בשדרות ירושלים. כ-2,500 אוהדי בית"ר צפויים להגיע לאשקלון.

בנוגע לרכש, בבית"ר היו רוצים להנחית את מתאוש זכארה עד לסוף השבוע בישראל. נציגו של השחקן שלומי בן עזרא נמצא בורשה על מנת לנסות ולסכם את הפרטים מול הפולנים. כרגע ישנם פערים כספיים בין הצדדים אותם ינסו לפתור ב-24 שעות הקרובות על מנת שהשחקן יצטרף לקבוצה.

מור שקד שוחרר היום ומחזיק בהצעה מבני לוד מהליגה הלאומית.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, אופיר קריאף, חנן ממן, עומר אצילי, תומר סוויסה (לידור כהן), איציק כהן.

זאב חיימוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כחילה יתפוס את מקומו. חיימוביץ'/ברני ארדוב

הפועל אשקלון:

בעיר אשקלון ישנה תכונה רבה לקראת המשחק כש-5,000 אוהדים מקומיים צפויים לתמוך בקבוצה. באשקלון סיפרו כי היום הוצאו למכירה כמות נוספת של כ-500 כרטיסים לילדים ונוער ובסך הכל יחד עם אוהדי בית"ר צפויים להיות באיצטדיון כ-7,000 צופים.

המאמן יובל נעים אמר לשחקניו לקראת בית"ר: "על מוטיבציה אין מה לדבר במשחק הזה. בית"ר פייבוריטית, היא קבוצה איכותית גם לליגת העל ונצטרך להיות זהירים ולנסות להפתיע. אם נדע לתת עזרה עם איציק כהן, ובכנפיים נוכל לגרור אותם למשחק קשה, הם יתחילו להילחץ".

הרכב משוער, הפועל אשקלון: גליל בן שנן, חיים איצרין, טל מכלוף, אסי בוזגלו, אלירן דנין, שי רביבו, ברוך דגו, אוהד אדלשטיין, ירדן אבוחצירא, יאיר אזולאי, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully