וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי חתם רשמית בלייפציג. המחיר: 5.5 מיליון יורו

14.1.2015 / 13:50

חלוץ נבחרת ישראל השלים את המעבר מאוסטריה וינה, שתקבל עוד 1.5 מיליון יורו אם לייפציג תעלה. דמארי ירוויח כ-700 אלף יורו לעונה וישודרג ל-1.2 מיליון במקרה של עלייה. חתם לארבע שנים וחצי והפך לשחקן הישראלי הכי יקר איל ברקוביץ' ובניון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה חדשה. עומר דמארי עם סוכניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר דמארי הפך היום (רביעי) באופן רשמי לשחקן ר.ב. לייפציג מהבונדסליגה השנייה, אחרי שחתם על חוזה לארבע שנים וחצי.

חלוץ נבחרת ישראל בן ה-25 נחת אמש בגרמניה עם סוכניו רונן וגלעד קצב ואדם קידן, והיום כאמור הושלמה עסקת רכישתו מאוסטריה וינה תמורת סכום 5.5 מיליון יורו, כאשר עוד 1.5 מיליון יורו ישולמו לקבוצה האוסטרית אם לייפציג תעפיל. דמארי ישתכר כ-700 אלף יורו נטו לעונה ואם הקבוצה תעפיל אז שכרו ישודרג ל-1.2 מיליון יורו נטו.

דמארי, שהתאושש לאחרונה ממחלת הנשיקה ועבר את הבדיקות הרפואיות לפני כמה ימים, כבש שמונה שערים ב-13 משחקי ליגה באוסטריה (ועוד שער בגביע). כעת הוא ינסה לסייע ללייפציג העשירה, הנתמכת על ידי קונצרן רד בול, להעפיל לראשונה לבונדסליגה. כרגע מדורגת הקבוצה במקום השביעי בליגת המשנה, מרחק ארבע נקודות מקרלסרוהה שניצבת במקום השני המבטיח עלייה אוטומטית.

מדובר בהעברה נדירה במושגים ישראליים, שכן רק איל ברקוביץ' (8.8 מיליון יורו מווסטהאם לסלטיק) ויוסי בניון (7.3 מיליון יורו מווסטהאם לליברפול ו-7. מיליון יורו מליברפול לצ'לסי). נמכרו בסכומים גבוהים יותר. ראוי להזכיר שדמארי נרכש על ידי אוסטריה וינה מהפועל תל אביב בקיץ האחרון, תמורת 1.6 מיליון יורו.

רלף רנגניק, המנהל הספורטיבי של לייפציג, בירך: "אנחנו מרוצים שהצלחנו לצרף שחקן דינמי ופורה כמו עומר דמארי שישפר את האיכות בהתקפה שלנו. הוא משך תשומת לב בזכות ההתקדמות האחרונה, ולא רק בליגה האוסטרית אלא גם בליגה הישראלית ובנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully