וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית לקשר אדריאן רוצ'ט

14.1.2015 / 9:42

במועדון אישרו את המגעים עם שחקנה של עירוני קרית שמונה: "רוצים את השחקן, אם יתפנה תקציב הוא יחתום". שחקנים על הניצחון בדרמטי בגבעת אולגה: "במקום לשחק בסבלנות, נזהרנו"

one

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית לקשר עירוני קריית שמונה אדריאן רוצ'ט, וזאת לאחר שקיבלה אישור לפתוח במגעים עם השחקן. רוצ'ט, שחל העונה פיחות משמעותי במעמדו, הביע נכונות להצטרף ללוזונים. בפתח תקוה אישרו את הפניה לשחקן ואמרו אתמול: "רן ביקש להחתים את רוצ'ט, עכשיו הכל שאלה של תקציב. נצטרך לשחרר שחקן כדי לפנות מקום בתקציב, ואז הוא יחתום".

במקביל, המועדון החל במגעים עם בני סכנין, שהבהיר כי הוא מעוניין בקוסטדין אזורוב, שבשלב הזה מסרב לצאת להתרשמות בקזחסטן. הבלם איבן הרצג נשאר בינתיים, אלא אם סיבה כלכלית תאלץ את המועדון לשחררו. בן שמעון ביקש מההנהלה לפנות עוד השבוע למכבי חיפה בעניין אלעד גבאי. "גבאי מגן שעושה הרבה התקפה, אבל במערך של שלושה בלמים, כמו שרן משחק העונה, הוא יתאים כמו כפפה ליד", הסבירו במועדון.

סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הביע נכונות להצטרף ללוזונים. רוצ'ט/ברני ארדוב

ועכשיו בחזרה למגרש באולגה, אתמול. במועדון לא היו מרוצים מהיכולת של השחקנים, אבל התנחמו במעבר לשלב הבא. "דווקא בעשרה שחקנים היה נדמה שקשה לנו יותר. במקום להניע את הכדור ולשחק בסבלנות, נזהרנו לא לספוג. אבל מה שחשוב בגביע זה להעפיל לשלב הבא, ועשינו את זה אתמול", אמר אחד מהם. בן שמעון כעס מהספסל על מספר שחקנים שניסו להעביר את הזמן עד שריקת הסיום, במקום לחפש את השער. "אולגה שיחקה עם תשעה שחקנים אחרי שנפצע להם שחקן. היינו צריכים להבקיע את השער השני מזמן. שיחקנו במגרש קשה מאוד, ולכן פערי הרמות הצטמצמו מאוד", הסבירו.

מכירת הכרטיסים למשחק בוסרמיל (מוצ"ש, 19:15) כבר החלה, באמצעות האתר הרשמי של הפועל באר שבע. המחירים: 85 למבוגר, 55 לסטודנט או חייל, 45 לשאר הסקטורים. אוהדי הקבוצה יישבו בשער 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully